Tuesday, January 3, 2012

5 Video Pelajar IPTA Terlampau! Kalungkan Bunga Kematian DS Najib!


PKR semakin terdesak dan jelas tidak boleh diselindung lagi apabila pemimpin mereka memperalatkan pelajar IPTA untuk menyelamatkan Anwar Ibrahim sebelum mahkamah menjatuhkan hukum berhubung kes tuduhan liwat yang dihadapi Ketua Pembangkang yang didakwa meliwat bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Saksikan betapa dangkalnya pelajar IPTA mahu kalungkan bunga kematian kepada keranda dan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak! Video URL: http://youtu.be/oK-ytIP8tJc


Mereka ini tidak layak di panggil Mahasiswa! baca juga di sini...

5 comments:

Anonymous said...

apa bangsat sgt bdk tak cukup umur ni! apa perjuangan mereka selama ini sampai nk kalungkan bunga kematian ds najib?

melayuangkat said...

Ini sesuatu yang melampau..bertepuk tanganlah musuh musuh bangsa Melayu melihat anak anak Melayu sendiri mendoakan kematian Pemimpin Negara yang unggul yang memang mereka benci.

Sedarlah DS Najib sedang bertungkus lumus mencarta masa hadapan negara dan kita semua. Anak anak muda jangan sangka segala yang Negara dan kita milikik ini ada dengan secara kebetulan dengan sendiri sahaja tanpa ada usaha, ikhtiar dan kerja kuat dari pemimpin Negara.

Sedarlah dan kembalilah ke pangkal jalan, jangan buat kerja yang sia sia pada waktu usia muda, menyesal kemudian nanti tidak berguna.

romeo said...

Ceh bacul punya anuwar,gunakan budak2 mentah hingus masih meleleh untuk membela kot* jahatnya.

Budak2 ni rela jadi barua ko*e anuwar sebab masih tak matang lagi.10-20 tahun nanti barulah diorang kemaluan sendiri bila dah sedar diperbodohkan oleh sorang dirty oldman yg cuma mahu mempertahankan kerenah jahat *ote bengkoknya.

Anonymous said...

Dipetik dari blog Semut Hitam :

Salam Semut Hitam,

Saya ingin merujuk kepada kenyataan anda yang di bawah ini :

"Soalan yang lebih mudah, kenapa Si Ketua Penipu tu tak mansuhkan AUKU semasa dia jadi Menteri Pelajaran dulu? Kenapa baru sekarang nak dibebaskan?

Dia bukan sahaja tidak memansuhkan AUKU pada ketika itu. Sebaliknya, dia memperkuatkuasakan lagi akta tersebut."

Saya adalah seorang mahasiswa di UTM Kampus Jalan Semarak bermula pada 1985 - 1990. Semasa di Tahun 2, Anwar Ibrahim telah dilantik menjadi Menteri Pelajaran ketika itu. Pada ketika itu, penuntut UTM sudah mula diresapi dengan fahaman politik PAS yang bergerak senyap-senyap. Namun sebaik sahaja Anwar mula berkuasa sebagai Menteri Pelajaran (yg kuasanya turut melibatkan semua universiti yg ada), pelajar-pelajar yang condong kepada PAS ini sudah mula bangkit terang-terangan menentang Menteri yg baru dilantik ini dan juga AUKU.

Maka terjadilah satu demontrasi kecil yang telah berlaku di dalam kampus.Saya lupa tarikhnya tapi di antara 1986 dan 1987. memang demontrasi itu gagal tetapi sebahagian kecil pemimpinnya telah diheret ke Majlis Tatatertib UTM. Ada yang dibuang universiti dan ada juga yang digantung pengajian.

Apa yang ingin saya nyatakan di sini, Anwar itu sendiri pernah menghukum pelajar dengan memberhentikan pelajar dari universiti, termasuk kes yang saya saksikan di UTM itu. Dia sendiri bertindak dengan kuasa kukubesinya untuk menghukum mahasiswa yang ingin mempertikaikan kewujudan AUKU. Dan seperti yang dinyatakan, AUKU itu sendiri diwujudkan untuk menyekat sikap memberontak beliau semasa di UM.

Jadi, saya amat berharap,carilah bekas mahasiswa buangan ini dan tampilkan mereka ke khayalak ramai. Mari kita buktikan kepada mahasiswa hari ini bahawa Anwar sendiri begitu kejam terhadap mahasiswa semasa beliau menjadi Menteri Pelajaran dulu.

Sejarah silam sepatutnya mengajar kita dengan apa yang terjadi pada hari ini. Bukakanlah pekung Si Penipu ini,biar mahasiswa hari ini tahu siapa Anwar Ibrahim sebenarnya

Anonymous said...

dah terserlah yg bt mcm tu sbahgian dri ank2 muda yg da benci sgt dgn politik taik umno yg da busuk dan meloyakan sgt...itu bru skit kl aku nthla najib kl aku dpt kt tgn aku...wallahualam...

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates