Wednesday, January 25, 2012

Video Pemuda Pas Baling Masuk UMNO!!


Penyerahan borang permohonan ahli UMNO, termasuk yang disertai oleh bekas pemuda Pas Kampung Paya Lama Pulai, Baling, Kedah dan ucapan dari Ketua Bahagian UMNO Baling, Datuk Azeez Rahim.





Seramai 73 Pemuda Pas Kampung Paya Pekan Lama Pulai, Baling, Kedah. menyerahkan borang kepada Ketua Bahagian UMNO Baling, Datuk Azeez Rahim pada majlis penyerahan yang dilakukan di tepi padang bola.

Penyerahan borang UMNO itu dilakukan selepas perlawanan bola sepak persahabatan diantara Pemuda Kampung Paya dengan Pemuda UMNO bahagian.

Dengan penyerahan borang ini, bermakna Pemuda Pas Kampung Paya Pulai lumpuh sama sekali. Ini adalah gelombang pertama penyerahan borang. Mc dikhabarkan akan ada lagi beratus orang Pas bakal menyertai UMNO, terutamanya Pemuda Pas di kawasan Baling.

Sumber: McTheory

4 comments:

Anonymous said...

Jika orang melayu sayang Islam mereka sepatutnya meninggalkan PAS. PAS dah lama menipu orang ramai dengan selogan bersama Islam mereka. PAS hanya memperalatkan Islam untuk kepentingan parti. YB Taib bila lagi hendak tinggalkan PAS. Takkanlah hendak tanggong dosa PAS sampai mati. Dalam UMNO tak kena boleh tegor. Tapi dalam PAS tegor saja kena pecat.

Anonymous said...

Pas gadaikan agama demi politik...

sudah ramai yg sedar dan telah ramai yg keluar dari Pas...masuk umno..

Anonymous said...

ni yg aku pelik,ikut surat khabar dengar yg masuk umno beribu-ribu,mcm pas dah nak kena tutup,tapi umno tak menang2 juga di baling.Pening2

Anonymous said...

anony 11:57

pelik apa pulak...PRU 5 tahun sekali..saudara cuba research kembali sblum ni sapa yg menang...jgn baca harakah saja...