Monday, April 30, 2012

Pemuda Pas: Unit Amal Bukan Rempuh... Sebaliknya Main "Police Ten Three"





Oh ya ini bukan rempuh polis... ini main "Police Ten Three", atau main "Galah Panjang" atau apa pun boleh la.... Asalkan menipu untuk hidup! 

Disini kita melihat Unit amal PAS sedang meloloskan diri mereka Kah! Kah! Kah! Tantawi oh Tantawi! 

Kenapalah buat kenyataan sampai sebegini? susah sangat ke nak mengaku bila dah melakukan kesilapan.....?

Dibawah kenyataan sidang akhbar Pemuda PAS paling lawak seantero dunia....

Pemuda Pas: Unit Amal bukan rempuh, hanya lolos diri

Dewan Pemuda Pas Pusat menegaskan anggota Unit Amal tidak merempuh sekatan polis di hadapan Menara Berkembar Petronas, sebaliknya pergerakan mereka hanya satu tindakan mencelah dan meloloskan diri daripada kepungan polis.

Anggota Unit Amal Pas yang mengetuai penyokong Duduk Bantah Bersih 3.0, bertindak sedemikian apabila melihat sebahagian jalan yang menjadi kepungan polis kosong.

Ketuanya, Nasrudin Hassan Tantawi berkata, Unit Amal mempunyai rekod cemerlang dalam membantu masyarakat mengawal keamanan negara ini.

"Kejadian yang dikatakan merempuh itu tidak masuk akal, apa lagi memukul anggota polis. Mereka dihantar sebagai skuad khas untuk menangkis provokasi dan bukannya memusuhi polis.

PAS memang cemerlang dalam bab menipu ni....

5 comments:

Anonymous said...

kalau tak menipu bukan pas namanya (parti ajaran syiah - taqiyah / menipu adalah wajib)

Anonymous said...

YANG SERANG MELAYU, YANG KENE SERANG MELAYU, YANG PARAH MELAYU, YANG MATI MELAYU. CINA NYANYI LAGU PUKIMA, KELING MENARI GOYANG KAPLA..KEBODOHAN SIAPA YG TERSERLAH?

Anonymous said...

Ala bagus la tu unit amal main 'polis tan three' dengan polis yang real punyer..selalu dok kat kampung main 'polis tan three' olok2 jer ni dah dapat peluang nampak polis yang ramai tu aper lagi serbu la pi peluk polis2 tu,wakaakakaakakaaka..Yang polis plak jangan la serius sangat sampai nak tembak gas pemedih mata,ala diorang tu kempunan nak main aci-aci polis tan three jer tu pun tak boleh...wakakakaakakakakk

Anonymous said...

jubur nika ziz dah lebam dibutuhi anu war dan nika ziz syok dapat puki am big(a)..

takbir
takbir.... nika ziz dah tua ..pastinye dah nak mampus

azam said...

Salam, apalah akan jadi pada bangsa aku pada kemudian hari kelak.kasihan lah pada generasi2 akan datang.Apakah kita nak mereka warisi malaysia yg dalam keadaan huru hara.aku pasti,setiap warga sekarang ada mempunyai waris sendiri.apalah akan jadi pada anak2 kita pada masa depan,bangsa lain terutama ca ya nun alif akan terus tersenyum suka sampai anak cucu dia.