Wednesday, May 2, 2012

7 Bunuh Semua Polis: Khalid Ismath Perlu Ditahan Dengan Kadar Segera Dibawah Akta Hasutan!


Nama : Khalid Mohd.Ismath
Jurusan : Tahun 2 pengajian undang-undang di UiTM Shah Alam
Umur : 22 tahun
Asal : Kampung Raja Uda, Pelabuhan Klang
Jawatan : Naib Pengerusi Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independen (Kami)



Petikan status dari laman facebook Khalid Ismath:

"Saya setuju jika semua polis dibunuh. Kerana begini caranya mereka melayan rakyat. Jadi setiap kali demo, tidak ada rundingan dengan polis lagi. Lawan tetap lawan".


Khalid Mohd Ismath dari pemuda Parti Sosialis ini sangat bahaya. Beliau bekas pelajar UiTM Merbok dalam jurusan diploma undang-undang pada tahun 2010. Sekarang melanjutkan pelajaran di UiTM Shah Alam. Beliau terlibat secara aktif sebagai pengikut syiah tegar semasa beliau belajar di peringakat sekolah menengah. Khalid sangat licik bergerak masuk dalam pergerakan pelajar.

 Beliau cuba mencari pengaruh untuk mendapat sokongan ramai khususnya pelajar IPT. Kita sedia maklum, ajaran syiah sesat "Imamiah Ithna Asyariyyah" adalah suatu ajaran sesat lagi kafir yang terkeluar dari ajaran Islam Ahli Sunnah Wal Jamaah (ASWJ). Bagi mereka menipu kepada ASWJ adalah halal dan mendapat pahala. Khalid berpura-pura menjadi pejuang kebebasan akademik dan kebebasan suara pelajar. Bagi yang tidak faham apa itu ajaran syiah sesat yang sebenarnya, mudah tertipu dan ditipu. baca lagi di sini...

7 comments:

Anjang said...

Ini adalah melampau, kalau ya sekalipun polis melakukan kekejaman pada peserta perhimpunan BERSIH hari tu, takkan la sampai mahu bunuh semua polis. memang orang ni patut ditahan kerana penghasutan melampau.

Anonymous said...

Betullah tu, pasal Ahli Sunnah Wal Jamaah halal dibunuh mengikut fatwa syiah.

Tengok sajalah fatwa terbaru nik aziz syiah tu, halal gulingkan kerajaan dgn demontrasi, pasal kerajaan sekarang dipimpin oleh org Sunnah Wal Jamaah. BELANG kesyiahan nik aziz dah mula terbuka sikit demi sedikit.

Kalau dibiarkan 'pengganas2' ni bercakap apa saja dia suka, tak mustahil akan terjadi bunuh berbunuh spt di Iraq dan di Syria skrg ni akibat fahaman syiah ni

Anonymous said...

Apa nak jadi ngan mahasiswa kita ni... Ini ker yg nak jadi future leaders...? Tahap mentaliti x setaraf dengan gelaran mahasiswa.... Kenyataan bunuh semua polis oleh mamat ni menunjukkan betapa rendahnya akal, betapa kurangnya nilai dan moral... X yah la dok nak perjuangkan keadilan... Maksud keadilan pun belum tentu dia faham....Ya Tuhan, jauhkanlah pemimpin sebegini dari menjadi pemimpin Malaysia....

Kitab Kuning said...

Khabarnya Khalid ini telah ditarbiah oleh bekas naib canselor UITM yang lepas untuk menyusup ke pihak yang menentang BN supaya merosakkan dari dalam.

Anonymous said...

Orang Melayu macam ni jenis tak sedar diri.Sudah dibagi tempat untuk belajar lebih tiiggi dipersia siakan,kononnya nak jadi'freedom fighter;-podah.Emak bapak nak tengok anak berjaya dalam pelajaran dan menjadi orang yang berguna pada negara,tetapi oleh kerana mengikut telunjuk Anwar Ibrahim Al-JUburi semua harapan mak bapak hancur berkecai.

Anonymous said...

Orang macam in tak perlu hidup didunia ni,menyusahkan hudup rakyat saja.Sepatutnya orang macam ni dihukum buang negara ke Somalia baru dia tahu macammana susahnya hidup disana.Sudah diberi kesenangan hidup olih Allah swt,masih lagi tidak bersyukur.Kehidupan didunia ini sementara saja,tak boleh menongkat langit. Allah swt sentiasa bersama orang yang benar dan jujur bukannya saperti Anwar Ibrahim yang sentiasa dalam penafian.

AkU.aMeN said...

adoaiii ... mamat macam ni punya attitude .... pekerja asing pun lagi pandai pikir dan bersyukur. EQ = 0.
Buang je dari UiTM. Tendang Polis masa Bersih 3.0 dah satu jenayah. menghasut nak bunuh semua Polis pula. Tolonglah buang. Buat malu Melayu je

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates