Tuesday, May 8, 2012

2 Ngeh & Nga Masuk Masjid Dengan Nik Aziz


Apa yang dibuat oleh sepupu ini, Nga dan Ngeh dalam masjid dengan Nik Aziz? Gambar ini menceritakan seribu satu persoalan, apa yang dibuat oleh dua orang DAP ini di tempat solat bersama dengan Nik Aziz. Apakah membincangkan hal politik dalam masjid atau merancang sesuatu antara DAP dan PAS dalam masjid?



Ini gambar Nga dan Ngeh masuk rumah orang Islam tanpa membuang kasut yang dipakainya. Mereka berani buat begini kerana tahu Nik Aziz sentiasa membela mereka. Sebab itulah juga Ngeh berani mempersendakan ayat ayat suci Al Quran kerana tahu Nik Aziz melindungi perbuataanya (baca sini).

Inilah akibatnya bila ada seorang "ulamak" yang digunakan oleh DAP untuk menghalalkan segalanya untuk tujuan politik. Apa sudah jadi, DAP tetap dengan pendiriannya menolak Islam. Mereka hanya sekadar mahu gunakan pemimpin Islam untuk tujuan politik. Apakah ini tidak disedari lagi oleh pemimpin Islam?

2 comments:

Anonymous said...

aku nampak aku tertenggok ada 4 biji buah limau tambun dibelakang . limau dari Ipoh tu buah tumbuk rusuk Nik Aziz,tapi apa isunya & untuk dapatkan apa .Ha Ha ha ..........

Anak Lenggong said...

Apa boleh buat sekarang ni nike ajis dan melayu PAS dah barua, pacacai dan kuli batak kepada Cina DAP..so kalau tak ikutkan dan hormat kepada pemimpin DAP ..nanti pulus tak masyukk

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates