Thursday, January 24, 2013

Azwan Ali Hina Ibunya Di Twitter


Terdahulu Murai.com telah menyiarkan berita ibu kepada Azwan Ali iaitu Mak Tom dikatakan jatuh di bilik air pada malam persandingan Ummi Hafilda.

Rentetan dari berita tersebut... Azwan Ali adik kepada Ahli Parlimen PKR Azmin Ali mengeluarkan kenyataan biadap menghina ibunya sendiri di twitter, beliau turut dikecam oleh peminat beliau di twitter.. 

Macam Haram!! Sikap jijik seorang anak yang kononnya diminati berjuta manusia yang dahagakan responnya di Twitter.

Menurut Azwan, kejadian itu adalah balasan di atas perbuatan Mak Tom dan Ummi Hafilda diatas apa yang dorang lakukan pada dirinya sebelum ni.. 


Petikan dari Murai.com - Mak Tom Jatuh Bilik Air Di Malam Persandingan Anaknya

KL, 21 JAN 2012: Murai Batu rasa tak perlulah Murai Batu jelaskan siapa itu Mak Tom. Sebab, nama Mak Tom tu dah cukup sinonim dengan industri hiburan tanah air. Apatah lagi bila dia adalah ibu kandung kepada pengacara laser lagi kontroversi iaitu Azwan Ali yang pernah mengecohkan program Masterchef Selebriti Malaysia serta menambahkan lagi sensasi dalam program Propaganza menerusi segmen Katanya.

Malah, waktu diserang oleh 4 pengacara wanita di dalam program Primadona tidak lama dulu, Azwan sempat mempromosikan rendang Mak Tom yang memang terkenal di kalangan rakan-rakan selebriti dan pihak media.

Malah ada 2 orang lagi anaknya yang sering menggegarkan dunia politik tanah air. Tak payah Murai Batu sebut nama diaorang ya. Yang penting, seorang dah pun berumahtangga serta memiliki beberapa cahayamata dan yang seorang lagi baru saja bersanding pada malam Jumaat lalu.

Berita terbaru yang mengejutkan Murai Batu terima, Mak Tom dikhabarkan telah jatuh di dalam bilik air di rumahnya yang terletak Kg Klang Gate, Hulu Klang, sekitar jam 12.30 pada malam yang sama anaknya dikatakan bersanding.

Khabarnya teruk juga keadaan Mak Tom itu sehingga orang tua itu terpaksa dikejarkan ke hospital dengan ambulans. Kini, Mak Tom dilaporkan sedang mendapatkan rawatan di sebuah hospital swasta.

Kisah ini, Murai Batu perolehi daripada penduduk di Kg Klang Gate sendiri yang terkejut bila melihat sebuah ambulan berada di rumah Mak Tom. Sebab sejak ketiadaan arwah bapa Azwan Ali, boleh dikatakan bertahun-tahun jugalah ambulan dilihat tidak berada di perkarangan rumah yang berbentuk ala Minangkabau itu.

Murai Batu cuba jugak mendapatkan kenyataan daripada Azwan Ali sendiri berhubung hal ini. Tapi, telefon bimbitnya memanjang saja asyik off. Terdetik jugak di hati Murai Batu, apakah yang menyebabkan Azwan Ali tetiba menutup telefon bimbitnya itu.

Adakah, ia mempunyai kena-mengena dengan kejadian Mak Tom jatuh pengsan di dalam bilik air di malam persandingan salah seorang anaknya itu. Murai Batu terdetik...

1 comment:

Anonymous said...

AA ni manusia bangsat,, tuuiiii!