Thursday, January 31, 2013

Khalid Samad Tepuk Tangan Dengan Penyingkiran Nasharuddin


Sebagai orang yang mula melempar batu, tidak sepatutnya menyembunyikan tangan sendiri, bersorak bila berjaya tikam sahabatnya sendiri dari belakang bukti perbuatan orang yang bacul....

Selayaknya gelaran YB bacul ini memang sesuai untuk Khalid Samad....

Bermula dengan pandangan aku yang menyatakan Ustaz Nasharudin mempunyai keperibadian yang bukan calang-calang orangnya, maksudnya kalau digugurkan, merupakan satu kerugian yang besar kepada PAS.

Tersentuh seketika apabila mendapat reply dari Khalid Samad di twitter @BroJinggo @iamaniffff @chean_nasution Kalau kena tiupan angin pun dah terpelanting, maka taklah sehebat mana. Ha3.

Wah seronok nampak Khalid... dah tak boleh nak sembunyikan kegembiraannya dengan berita penguguran Ust Nasha.... tak ke begitu Khalid?

Bro... Walaupun aku berbeza bendera dengan korang (Akar umbi PAS) tapi aku dapat menilai yang mana kaca dan yang mana permata... dan juga erti sebuah perjuangan... perjuangan yang iklas dari pemimpin yang disanjunggi...

Kini sudah terserlah agenda jahat puak Anwarinas sememangnya telah merancang dari awal untuk mengaib dan menginyaya Ust Nasaruddin...


Aku bukan hendak menyebelahi mana-mana pihak tapi rasa ini adalah satu perbuatan yang tidak sepatutnya berlaku.

Ustaz Nasha adalah seorang yang benar-benar nampak keikhlasannya untuk menyatupadukan dua kumpulan Melayu (Umno-PAS) bersatu.

Malah mungkin keikhlasan Nasharudin telah disalah ertikan oleh pihak yang mempunyai kepentingan peribadi sehingga mempengaruhi tindakan untuk menyingkir bekas Timbalan Presiden PAS itu dari Majlis Syura.

Percaya atau tidak... pada waktu ini ada pihak sedang bertepuk tangan dengan penyingkiran Ust Nasha... kemenangan mereka adalah kemenangan untuk DAP dan PKR yang rakuskan kuasa...

Sampai bila PAS harus menjadi kuda tunganggan DAP!!! Sampai hancurlah parti itu jawabnya...

Orang yang mempunyai keikhlasan untuk kepetingan umat Melayu Islam seperti Nasha ini perlu melangkah bersama UMNO, berjuang bersama UMNO........ Takbir!!!!


Politik Harian/Bro Jinggo


3 comments:

Anonymous said...

wah angkuhnya si khalid gereja ni.... hr ni hr dia... esok lusa pasti akan jatuh juga org yg sombong dan angkuh ni....

maie1958 said...

padan dgn muka dia,belot dalam perjuangan dan tikam belakang..ramai lagi suka si ketot ni keluar dari jemaah!!!!

Anonymous said...

Perjuangan ape????? Perjuangan menyokong kafir harbi!!!!!! Astafirullah bertaubat la..