Thursday, March 21, 2013

5 Skandal Abby Abdi Dan RM50 Ribu Dilondehkan


Sejak semalam lagi berita ini hangat di layar Internet... Jadi aku ambil la screenshot... korang baca la kat bawah ni atau google jer "Abby Abadi RM50 Ribu" macam-maca cerita korang akan dapat nanti.

Itu la Abby... lain kali mulut jangan nak celupar sangat... kan dah kena londeh semua rahsia sulit u...

Mohon penjelasan dari Abby berhubung dengan isu ini, ramai yang nak tau ni....


5 comments:

Anonymous said...

aku atu abby.
yg aku ank tau ...siapa vvip tu?

Anonymous said...

Awat senyap je si Abby tu...tak pula meroyan kat twitter ttg isu ni. Kalau tak tu cepat je dia.

Anonymous said...

Dah kena atas batang hidung sendiri....senyap ler...

Anonymous said...

Tak boleh cita...
Nanti Abg Ajib mrh.
Kak Mah tahu nanti..perang besar
Silap2 nanti akak kena "letup" mcm pompuan mongolia plk.

he.. 3x

Anonymous said...

tp tukang letup nya mat sabut laaaaa wahahahhahaa

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates