Thursday, September 29, 2011

Tiket Penerbangan Anwar Ke Bangkok Di Dedahkan (MH782, MH785)


Where Was Anwar On 12 - 13 January 2011?

Selepas kecoh dengan video seks terbaru Anwar Ibrahim bersama dua orang pelacur Thailand, kini muncul pula tiket penerbangan Anwar ke Bangkok di dedahkan.

Bedasarkan dari maklumat siasatan yang di lakukan oleh krew sel13.com mendapati, pada tarikh 12 dan 13 Januari didapati Anwar Ibrahim berada di Bangkok, Thailand. Anwar berlepas ke Bangkok pada 12 Januari 2011 menggunakan pesawat Malaysia Airlines dengan nombor penerbangan MH 782 dan berlepas pada jam 3.15 petang dari KLIA. Beliau tiba di Bangkok pada jam 4.20 petang waktu Thailand atau jam 5.30 petang waktu Malaysia.

Apa yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim sebaik sahaja beliau mendarat di Lapangan Terbang Suvarnabhumi Bangkok sehinggalah beliau berlepas pulang dari lapangan terbang yang sama akan kami bongkarkan kemudian di dalam Edisi Bongkar Sel13.com.

Setelah lebih kurang 19 jam berada di Bangkok untuk ‘aktiviti-aktiviti’ tertentu dan ‘tugas-tugas rasmi’ tertentu Anwar berangkat pulang ke tanahair pada jam 11.05 pagi dengan menggunakan pesawat Malaysia Airlines dengan nombor penerbangan MH 785 dan tiba di KLIA pada jam 2.15 petang. Manakala sidang media di ibu pejabat PAS diadakan pada jam 5.30 petang.

Dari info yang aku terima video tersebut kini berada di dalam tangan blogger-blogger tertentu. Cuma mereka mereka mahu jawapan dari mulut Anwar sendiri yang menyatakan dimana beliau berada pada tarikh itu.

Dulu Anwar Ibrahim di katakan sebagai seorang perjuang Melayu, tapi kini perangai Anwar berubah semakin teruk semenjak beliau terpesong....

6 comments:

Anonymous said...

aku setuju... oleh kerana anwar sudah terpesong, jgnlah kita ikut terpesong sekali..... kembalilah kepangkal jalan..

Anonymous said...

Anwar ke Bangkok atas urusan rasmi sebagai Penasihat Ekonomi Khalid MB untuk jumpa pelabur Thailand supaya mereka membuka lebih banyak spa dan rumah urut di Selangor. Jadi dia kenalah test se round dua.

Anonymous said...

kpd PKR boy, apa komen kamu?jgn berpemimpinkan dgn org rendah moral tapi berlagak alim.jika dia terus terang kita tdk marah tapi jgn menipu masyarakat dgn berlagak alim

ishakpemadang said...

anwar yg sakit tulang belakan boleh buat sex dgn pelacur?jika dia tdk sakit mungkin dia lebih ganas pula

Anonymous said...

Kalau tarikh penerbangan ke Bangkok pun berturutan dengan tarikh dalam video itu maka apa maksudnya?

Lu pikiq la sendiri

Anonymous said...

Yang pentingnya kami nak nonton aksi torsobotttttttttttttt.

Janganlah acah-acah aja.
Bukan apa nak tengok aksi tu adakah caranya sama dengan yang dulu-duluuuuu tu. saja nak bandingkan.

warga sebelum merdeka