Monday, December 26, 2011

Guan Eng Syok Tengok Pesta Pameran Buah Dada Di Pulau Pinang



Event auto show ini bertempat di Juru dan dianjurkan oleh AutoCity sebuah syarikat swasta dengan kerjasama Kerajaan Negeri Pulau Pinang.
Acara ‘mean-machine’ iaitu pameran kereta-kereta ini biasa dijalankan secara terkawal dan hanya mempamerkan kepada pengunjung acara automatif. Tetapi lain pula acaranya… acara tunjuk buah dada yang lebih dari pameran automatif. Pembaca lihatlah gambar di bawah:
Bukankah event autoshow dibuat untuk memperkenalkan kepada pengunjung teknologi-teknologi dan keluaran terbaru dari syarikat-syarikat automotif.

Sedikit sebanyak menambahkan ilmu pengetahuan kepada pengunjung yang datang dan mungkin ada pengunjung yang datang ingin membeli kenderaan keluaran baru yang dipamerkan dalam event autoshow.
Sumber : Terompahbesi

Nota kaki Bro Jinggo: Patutlah anak lelaki Guang Eng suka ramas buah dada :D

5 comments:

Anonymous said...

cerita psl buah dada terigt.. sampai sekarang guan eng tak berani nak saman blogger pro-umno..

Anonymous said...

Anak guan eng ramas buah dada kerana waktu bayi...mak dia kurang dedahkan pada susu gantung....sebab itu bila dah dewasa ...dia sendiri gian.

Habibi said...

Macam Lah ko ni baik sangat....so tak payah nk cakap pasal orang lain....Ada jugak kes MP BN Dari Pahang yang ramas buntut pelayan wanita kat hotel, xkena dakwa pun....naik pangkat jadi Duta plak....

ex ahli pas said...

Ni bkn kire baik tak baik la mgkuk ayunnn,ni kire dh mnjatuhkan adat dn tatasusila kite sbgai org melayu islam dn msyarakat timur..nak raba ke gile sex ke tu lantak la hak individu,point skrg adlh psal auto show tu la siallll yg brpakaian kurg sopan!!! X hormat pada pngnjung beragama islam dn mlayu yg secara trbuka dn terang2 pkai coli je cmtu,ko org pas+pkr mlyu islam mmg suka dan sokong la bnda2 cmni kan dn x brani bantah pon..mmg yallllllll ko ni!!!

Encik said...

mane LGE x nmpak pun? nmpk sgt fitnah nyer. ntah btul ke x ni kat penang. boleh jd kat siam. tnjuk la bukti sahih ni kat penang der. baru org blh caye.