Monday, December 26, 2011

Kempen 901 Bebaskan Anwar Ibrahim Bermula...


Anwar Ibrahim dilihat, sekali lagi mahu mengheret dan menagih simpati rakyat dalam keputusan kes liwatnya menerusi Kempen Bebaskan Anwar 901...

Di jangkakan satu gerakan besar-besaran membabitkan pelbagai aktiviti yang sedang diatur pihak tertentu bagi menunjukkan sokongan kepada Anwar menjelang keputusan perbicaraan kes liwat pada 9 Januari ini.

Kita seharusnya tidak mudah terpedaya dengan strategi Ketua Pembangkang yang cuba menunjukkan seolah-olah dia menjadi mangsa konspirasi.

Usaha ini tidak harus disokong kerana belum ada keputusan mahkamah Anwar dilihat sudah mula berkempen untuk membebaskan dirinya.


Anwar kini dilihat dalam keadaan yang sangat terdesak dengan menggunakan mahasiswa serta pertubuhan bukan kerajaan (NGO) tertentu untuk mengganggu-gugat kestabilan negara.



Lawan tetap lawan! suruh bersumpah tak berani!!!

Rakyat terutamanya mahasiswa perlu berfikir sebaik-baiknya kesan jika ketegangan akibat reformasi liar jika ianya berulang kembali!

4 comments:

Anonymous said...

Perjuangan Anwar hanya untuk dirinya sendiri... bukan untuk rakyat, jd nak buat apa bersusah payah untuk menyelamakan Anwar? kalau dah sala tetap salah! x kira sapa kau!

Anonymous said...

anwar pembawa 'wabak M' seperti menipu,membohong,meliwat dan meghasut rakyat..diharap kita tak dijangkiti olehnya....!

Anonymous said...

Marina Mahathir ikut serta kah dalam kempen melepaskan ANWAR BABI SONDOL ni.

Anonymous said...

semoga rakyat khususnya mahasiswa tidak diperalatkan oleh Anwar demi kepentingan dirinya sendiri.keputusan mahkamah belum lagi keluar tetapi sudah mengumpulkan mahasiswa dirumah?merangka huru hara?disitu kita lihat samada Anwar benar-benar sayang akan negara ini.