Tuesday, January 8, 2013

Heboh Klip Video 28 Saat Mansor Othman Bersama Gadis Cina Disebarkan?


Kalau dalam bolasepak, MVP ini dikatakan sebagai MOST VALUABLE PLAYER – di Pulau Pinang sudah ada isu baru. Mansor Othman sudah dikhabar anginkan sebagai MVP di dalam PKR. Khususnya menjelang 2013 ini. Bukan MOST VALUABLE; tapi MOST VULNERABLE POLITICIAN!

Mansor Othman tiba-tiba dapat title ini apabila banyak isu yang berkait dengan dirinya. Cocky, Arrogant tu dah basi. Benda lama. Di kalangan orang DAP dan PKR Pulau Pinang, heboh dengan klip video 28 saat Mansor dalam keadaan mengghairahkan dengan seorang gadis Cina. Gadis Cina itu pula katanya penyokong kuat DAP. Handal juga Mansor Othman ini. Khabarnya, beberapa orang peniaga telefon bimbit di PP pun dah ada video 28 saat itu. Tinggal tunggu disebarkan sahaja.

Khabarnya, Anwar sendiri sudah melihat klip 28 saat tersebut. Anwar dikatakan sudah menerima hakikat bahawa MANSOR juga sudah berpenyakit – sama seperti dirinya. Tapi, Mansor bukan Anwar. Mansor tak boleh carry title MAKSUM. Anwar seorang sahaja yang boleh carry title tersebut. Orang lain tak boleh.

Klip 28 saat inilah yang menjadikan Mansor sebagai MVP di dalam PKR Pulau Pinang. Nyata, Mansor sendiri sudah tak mampu nak mengelak. Rupa-rupanya, KUASA ini membuatkan ramai orang alpa. Mansor pun begitu.

DAP sudah memberikan kata putus, MANSOR is OUT for the next election. Kalau PKR nak letak sekalipun, DAP akan MUFARAKAH daripada membantu Mansor. Sudah jelas. Cocky, arrogant yang dinyatakan Mansor membuatkan DAP terluka. Makan dalam.

Mansor sudah perlu mencipta jalan politik baru. Tidak ada jalan untuknya di dalam Pakatan Rakyat. Jalan mati.

Video klip 28 saat Mansor Othman sudah menyebabkan dia bersara awal daripada politik. Niat nak menguburkan politik BN di PP sudah semakin kabur. PKR tidak bersatu hati. Mansor sudah jadi liabiliti.

Yang paling takut dengan video 28 saat ini adalah Guan Eng. Kalau terkeluar dalam masa terdekat ini – END OF THE ROAD. Dengan Cocky Guan Eng sekali ranap.

Sumber: GelagatAnwar

No comments: