Monday, August 15, 2011

Pendedahan Terbaru: Laporan Jais Siap.. Ada Puak Nik Aziz Di Majlis Gereja DUMC

Apa yang Nik Aziz buat-buat busy tu sehinggakan dia langsung 
tidak ambil peduli dengan Isu Murtad di Shah Alam!
Jawab Nik Ajis: "Hmm ada aku kesah............!"

Soal aqidah adalah soal paling besar dalam islam.. itu jugalah janji perjuangan PAS suatu ketika dulu..

Senarai nama 12 orang Islam yang berada dalam majlis di gereja DUMC.

foto: My Massa

Nama individu ini adalah Mohd Haslan bin Bob Hasnan. Salah seorang peserta Melayu yang dikenalpasti oleh JAIS ketika pemeriksaan di DUMC. Haslan berasal dari Kg. Banggol, Gual Ipoh, Tanah Merah, Kelantan. Orang ini adalah orang Nik Aziz sebab berasal di negeri yang dinamakan sebagai serambi Mekah? Apa komen Nik Aziz terhadap individu bernama Mohd Haslan ini?

Laporan JAIS siap, Khalid Ibrahim sengaja berlengah untuk umumkanya?



Laporan Ops Akidah di Gereja telah siap disediakan oleh Penolong Pengarah Bahagian Penuatkuasa, JAIS pada 4hb Ogos, 2011. Bukti ini sudah jelas ternyata, apa lagi yang hendak disorokkan oleh Khalid Ibrahim?

MB Selangor berkata laporan JAIS akan diumumkan pada bulan September atau lepas hari Raya... jelas ketika itu isu tersebut sudah reda. Dengan cara demikian Khalid mempunyai masa yang cukup untuk lembutkan laporan tersebut dan bersedia dengan alasan yang lebih munasabah supaya rakyat boleh menerimanya.

2 comments:

sang sepakat said...

Salam tuan, kot iye pun jangan lerrr..buat posting macam ni tok guru main games..ini namanya fitnah nihh..walaumacam mana pun setuju dengan persoalan tuan.., mudah mudahan mereka yang ditahan sedar dan kembali ke pangkal jalan. teruskan perjuagan Politik harian. hati-hati dengan penulisan ..begitu juga saya.

Anonymous said...

sesungguhnya memfitnah itu lebih besar dosanya daripada membunuh..rasa lah sendiri azabnya nanti di neraka.nak jadi blogger terkenal punya pasal.terbaiklah!!
apatah lagi di bulan ramadhan ni bulan beramal..