POLITIK HARIAN: Terkini : Pakatan Rakyat Selesai Bermesyuarat... Hudud Tidak Akan Dilaksanakan!

Thursday, September 29, 2011

Terkini : Pakatan Rakyat Selesai Bermesyuarat... Hudud Tidak Akan Dilaksanakan!


Mesyuarat Majlis Kepimpinan PR bersetuju Hukum Hudud tidak menjadi dalam agenda Pakatan Rakyat, selain dari itu pembincangkan diteruskan dengan Bajet 2012 yang akan dibentangkan bulan depan. Mesyuarat selesai kira-kira jam 12.00 tengah malam tadi.

Majlis terpaksa menghormati pendirian DAP yang menentang keras cadangan berkenaan. Amat memalukan melayu PAS,PKR terpaksa tunduk kepada DAP!


Suasana agak hampa apabila wartawan menunggu lama tapi sidang akhbar hanya 10 minit! apa kes bro?

Anwar di lihat tergesa-gesa untuk mengelak dari ditemuramah wartawan. Syabas sekali lagi PAS di baculkan oleh pemimpin DAP...

Akhir kata Rakyat Kelantan terus ditipu lagi bro....

13 comments:

Anonymous said...

suruh tantawi buang janggut dia!

Anonymous said...

langkah saja mayat karpal tu apa susah?

umno benci hudud said...

jgn menipu bila berblogging.kau kata anwar tergesa2 keluar elak dari ditemubual oleh media ini tuduhan jht.aku ada kat situ masa anwar keluar dari pejabat agong.siap bersembang lagi dgn abg2 SB ...umno oh umno kalau tak menipu tak sah

Anonymous said...

hahahha konon kawan dgn SB kira gempak la ye? sape tipu sape? PR mmg kuat kencing bro...

Anonymous said...

dasar umno penipu..kepala hotak hang anwar tergesa2..klu tergesa2 xder plak bg ruang utk wrtawan..dasar penipu penfitnah..lebih sial dri anjing!!

Anonymous said...

sape yang komen kat atas aku ni? anjing belaan anwar ke? wah.. pandai jugak kau mengamuk kalau kene ftnah ye.. kalau sendiri tabur fitnah ke sana ke mari, mengutuk orang bagai nak mati, tak pikir perasaan orang time tu... cakap main hayun je.. sekali aku hayun pakai mangkuk, trus jadi mangkuk hayun.

Anonymous said...

BODOH SUNGGUH BALACI ANWAR.. KESIAN NIK AJIS.. KITA KELUAR JE DARI PAKATAN RAKYAT.. SEPERTI BIASA PAS DAPAT JUGAK MEMERINTAH KELANTAN TAKBIR.. NIK AJIS..BIARKAN PAS YANG LAIN NAK MENYOKONG ANWAR DAN KARPAL SIGH..

Anonymous said...

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1961224401806

Anonymous said...

kaki menipu umno.
kaki kencing umno.
kaki kelentong umno.

Anonymous said...

bukan ke dia cakap.. hudud akan dilaksanakan bila mendapat majoriti di parlimen??? atau dengan bahasa mudah bila memerintah malaysia? bukankah enakmen syariah kelantan 1993 dan enakman syariah terengganu 2003 tu bukan hudud ke?

dan aku nak tanya.. betul atau tidak malaysia ini negara sekular?

Anonymous said...

"perlaksaan hudud di negeri itu hanya boleh dibuat dengan pindaan perlembagaan persekutuan." ~ KENE PINDA PERLEMBAGAAN PERSEKUTUAN DLU.. BARU BOLEH LAKSANA.. JADI KENE DAPAT MAJORITI 2/3..

"Najib pula dalam jawapannya berkata, beliau tidak akan memberikan kebenaran itu walaupun timbalannya, Tan Sri Muhyidin Yassin berkata sedia untuk berbuat demikian." ~ NAJIB SENDIRI TAK BAGI SELAKU PERDANA MENTERI MALAYSIA..


"Karpal bahawa parti itu tetap menolak penubuhan negara Islam dan pelaksanaan hukum hudud kerana ia bertentangan sama sekali dengan Perlembagaan Persekutuan." ~ SPT DIATAS.. KENE UBAH PERLEMBAGAAN PERSEKUTUAN DAHULU,,

Anonymous said...

syeikh najib al altantuya mongolia dah jadi balaci mca

Anonymous said...

berita langsung tak tepat. dasar umno kalau tak spin mmg tak sah. Tp apa nak kata, ayat quran yg lebih 6000 ayat pun ambik sebahagian-sebahagian ajer, apa lagi berita dari sesama manusia.