POLITIK HARIAN: Isu Bank Israel: Kenapa Nurul Izzah Takut Nak Jawab?

Thursday, November 17, 2011

Isu Bank Israel: Kenapa Nurul Izzah Takut Nak Jawab?


Dimana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi....

Sehingga hari ini Nurul Izzah masih belum menjelaskan tentang isu panas yang di bongkarkan, menyatakan beliau memiliki sejumlah wang yang sangat luar biasa dalam bentuk simpan tetap di akaun Bank Israel. Baca di sini...

Selalunya laju jer Izzah buat sidang media untuk menafikan dakwaan-dakwaan yang disabitkan keatas dirinya?,

Tapi kenapa pasal isu Bank Israel ni... dia buat-buat senyap je pulak... Ada sesuatu yang disembunyikan oleh Izzah ke?

Kenapa tak berterus terang? rakyat pun nak mengetahui secara terperinci... Banyak persoalan ni kak oiii....

Tapi aku percaya duit itu bukan duit Izzah pun!!

Duit itu, duit papa jahat!

Menurut sumber, Anwar Ibrahim menyimpan sejumlah wang besar kedalam akaun Izzah untuk menjamin wang tersebut tidak lebur dan sebahagian daripadanya akan digunakan untuk membebaskan beliau sekiranya kantoi ke penjara Sungai Buluh!

Jawab kak.. jawab! Jangan asyik nak menyalak cari kesalahan orang lain saja!

4 comments:

Anonymous said...

panas... nampaknya anwar dah tanam duit awal2 lagi... sebab dia tahu dia akan kantoi!

Anonymous said...

Dah tak payah lagi nak tunjuk berpakaian sopan sedangkan dalaman macam kafir besekongkol dengan yahudi.. maseh ada yang tak cukup faham lagi tak tau lah melayu ni rasanya dia bukan Islam kot..

Anonymous said...

Nurul izzah sedang menunggu jawapan yang bakal disediakan oleh bapaknya nanti. rakyat patut betindak ke atas Anwar ibrahim sebagaimana rakyat libya bertindak ke atas gaddafi

Anonymous said...

Ramai yg belum tahu betapa selama ini begitu ramai menteri2 , timbalan menteri dan suku sakat pemimpin2 UMNOlah yg paling ramai menyimpan duit sampai berjuta-juta di Bank Of Israel... hanya kisah Nurul Izzah pula yg cuba ditonjolkan. Realitinya akan tiba masanya nanti segala tembelang pemimpin2 dan bekas pemimpin2 UMNO sendiri yg akan terdedah... aduh busukkkknya !