POLITIK HARIAN: Adam Adli Takut Kena Tumbuk... Batalkan Program Pidato Di Padang Kota

Thursday, December 29, 2011

Adam Adli Takut Kena Tumbuk... Batalkan Program Pidato Di Padang Kota


Mamat luncai Adam Adli dan SMM hari ini membatalkan hasrat mereka untuk meneruskan jelajah serahan memorandum dan sudut pidato Kebebasan Akademik di Padang Kota Penang.

Program tersebut ialah anjuran Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) bersama Gerakan Menuntut Kebebasan Akademik (BEBAS) yang akan mengadakan jelajah ke semenanjung Malaysia untuk menyampaikan mesej serta tuntutan mereka.

Nah.... baru nak mulakan perjuangan dah terkincit di tengah jalan.... Piraaahhh mabuk...

Jangan main-main dengan otai penang bro... selanjutnya baca disini...

4 comments:

Anonymous said...

padan muka dia... org semua meluat dengan perangai budak hingus ni...

hazim said...

hairan, banyak duit mahasiswa ni nak jelajah malaysia. duit ptptn tak kan nak guna utk tu. siapa yang tanggung???pastinya parti yang menyokong gerakan ini yg cuba menghuruharakan negara

Anonymous said...

bro hazim ... ada baik nya report kat SPRM siasat dari mana budak-budak lembu GAY bangsat nie dapat duit nak tour malaysia ... point yang bagus untuk menjatuhkan aljuburis

j3bat said...

sekarang ni cuti semester ker? Selamba badak jer nak buat tour? Assingment tak kan plagiat kot?