Monday, December 19, 2011

8 Amaran! Jangan Sampai Kami Bagi Penampar dan Ludah Muka Mahasiswa Biadap! Tuiiii~


Amaran kepada Mahasiswa biadap! jangan nak melampau sangat! jangan sampai kami bagi penampar dan ludah muka kamu!

8 comments:

Anonymous said...

Ludah je ..tu je balasan untk org yg tak tau adab..Belajar je tinggi tapi Otak sepit .. Kalau nak org hormat dia ..dia kena hormat org dlu ..tapi kalau dah kurang diajar macam ni ..Ludah je Balasan dia .. PUIIIIIIIIIIII ..

Anonymous said...

kharrkkkk tuihhh....
memang kurang ajar budak budak ni...
bodoh jadi keldai anuar dan pembangkang je...
sekali lagi kharrrrrk ptuiih...

Anonymous said...

buang universiti budak celako tu termasuk 100 orang yang lain tu... polis mesti siasat siapa lagi yang dalang kepada demo tu...

Anonymous said...

budak budak tu ingat dorang dah pandai, ingat dorang je blaja tinggi, blaja pun guna duit bantuan kerajaan tapi tak bersyukur langsung..ptuihhh!

sprite warna hijau said...

pandainya org2 atas aku ni komen.semua ada double master,triple degree dh ke nk bodoh2 kan org?
dh nama lagi kerajaan kena laa bantu rakyat2 negara ni.sama gk klu pembangkang jd kerajaan pn.adoiii bengap bengap ptuihhhh,,,

KZSO said...

jawapan adam adli dan rakan-rakan
http://www.youtube.com/watch?v=fUQpQTxuW1Y&feature=player_embedded

Anonymous said...

Sprite warna hijau..ni lg satu geng pembangkang ke? cetek ilmu..Tau pulak kerajaan tolong rakyat..maknanya kerajaan baik ke x sebab diorg lakukan tugas diorg? Zalim ke kerajaan skrg bila ko sndiri dh kata kerajaan bantu rakyat2? Jadi sekurang2nya berterima kasihla..nak sokong pembangkang lantak korang la, tp jgn jd kurang ajar pd pemimpin. Islam tak ajar mcm tu. Kena hormat pemimpin walau sezalim mana pun seseorg pemimpin tu..G rujuk balik Quran. Saluran pilihanraya dh ada, ko sokong pembangkang, undi je la..apsal lak nak jd org kurang ajar????!! Dan baca surah An-Nisa ayat 138-139..sebijik terkena batang hidung pembangkang yg snggup bersekongkol dgn kafir harbi..

sprite warna hijau said...

hadoi bro jgn igt ko sorg malaikat semua yg lain setan.ko bg la ayat apa2 pn dlm quran tu,tp ada ke ayat yg menghalalkan cara2 org dlm video kat ataih nu?sama je la.jgn pandai ckp je bro.bagi ayt tu ayat ni,tp ko sedap kafir2kan org.ko tuhan ke nk kafir2 kan org..?nmpak sangat guna ayat quran nk tunjuk pandai .xikhlas tuhan x terima bro...

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates