Tuesday, December 27, 2011

8 Anwar Ibrahim Diangkat Sebagai Imam Mahdi


Mula-mula Lim Guan Eng jadi khalifah Umar, lepas tu Nik Aziz diangkat sebagai Nabi, sekarang ni Badrol Amin angkat Anwar Ibrahim sebagai imam Mahdi pulak.... Apa kes bro....

Sesat, semakin sesat puak haramjadah ni... Kita tunggu apa komen Nik Aziz pula lepas ni...


"kalu ini berlaku sedara, kalu ini berlaku sedara bermakna pembebasan al aqsa sudah hampir"


Video : badrol amin gila!

"kita hanya perlukan satu lg syarat untuk bebaskan al aqsa"

"apadia?? perlu ada seorang pemimpin yang mampu menyatukan umat islam!! paling tidak menyatukan dunia arab"

"sudah adakah pemimpin itu tuan-tuan??"

"dimana agak agak??"

"apakah muamar gaddafi?tadak salah itu koboi tua sudah xboleh pakai."

"apakah apakah ahmadinejab di iran??lakh dia syiah xboleh jugak"

"apakah turki yang akan lead, akan memimpin dunia islam waktu itu??tdak, zaman turki sudah terlepas sudah berlalu, ya akhi"

"sedara penah dgar tak hadis nabi saw tentang kebangkitan islam di akhir zaman nanti datang dari belah mana??"

"dari belah mana??timur.."

"timur itu dimana, bukan di timor leste!"

"timur itu our region, ini ini timur"

"tapi banyak negara di timur ini"

"apakah di indonesia??bukan"

"singapore??oo jauh"

"brunei??lambat sangat"

"aaa thailand, filipine atau kalau tanya sy?"

"sy kata dia ada di??di malaysia."

"sudah adakah pemimpim itu saudara??"

"tanya sy, sy kata dia sudah ada."

"pemimpin itu sedang disiapkan"

"dia sedang melalui series of trials ujian"

"dia sedang di uji"

"satu peringkat ke satu peringkat"

"y kalau calang calang org menerima ujian itu sudah tentu lllame binasa"

"tetapi, dia seorg y kuat..makin di uji dia makin kuat!"

"dan sekarang ujianya peringkat akhir.."

"ujian kepada pemimpin itu di peringkat akhir, sedara"

"insyallah kalau lepas ujian ini dia akan bangkit memimpin umat"

"dan waktu itu insyallah kita akan meraikan pembebasan al aqsa..pemimpin itu sekarang ini menjadi penasihat kepada beberapa buah negara arab"

"leading arab countries bukan negara arab y miskin miskin"

"negara arab y kaya kaya saudi dubai emirates abu dhabi ya"

"dia menjadi penasihat kepada beberapa buah negara arab"

"dia juga dihormati dibarat dan ditimur"

"dia boleh bercakap soal islam di pentas antarabangsa"

"org hormat pendirianya" "org hormat ketegasannya''

"dan org hormat prinsip agamanya"

"tidak lain tidak bukan"

"sedara anwar ibrahim"

Video URL: http://youtu.be/dxHcD748-ZQ

8 comments:

hamba ALLAH said...

Bila ak tgk vdeo ni ak cuma mmpu mngucap Astaghfirullahhalazim..nauuzubillah!!!

Anonymous said...

kaki kongkek mcm tu nak menyatukan umat islam....dah hilang akal ke badigol ni...

Anonymous said...

Nabi Muhammad SAW ckp akan keluar dr negeri sebelah timur ialah Dajjal. Inilah kot orgnya.

Anonymous said...

hehe dah sama tone macam al-arqam jek..mongok leh tahan

Anonymous said...

si dol ni lupa nk cakap...

yg suka sontot dibelakang..dan di depan..

Anonymous said...

..eh bung nuar jadi imam mahdi la plak...bila nk kuar video baru?

Anonymous said...

Imam Mahdi itu usianya muda, umur dah 64 tahun nak masuk 65 tu muda ke? banngang sungguh lah puak-puak tu.

lihat rujukan di bawah

"Dalam ajaran Islam, Imam Mahdi (b. Arab: المهدي al-Mahdī) ialah seorang Muslim berusia muda yang akan dipilih oleh Allah S.W.T. untuk menghancurkan semua

Anonymous said...

Imam Mahdi itu usianya muda, 64 tahun masuk 65 tu muda ke? banngang sungguh lah puak-puak tu.

lihat rujukan di bawah

"Dalam ajaran Islam, Imam Mahdi (b. Arab: المهدي al-Mahdī) ialah seorang Muslim berusia muda yang akan dipilih oleh Allah S.W.T. untuk menghancurkan semua..........."

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates