Tuesday, December 27, 2011

5 Bosan Dengan Ceramah Chegu Bard... Tak Ada Orang!


Bertambah kuat penyakit Chegu Bard. Lebih kurang sama dengan penyakit Anwar Ibrahim, gila kuasa.

Dalam ceramahnya Chegu Bard dah sibuk berangan angan nak jadi Menteri Besar Negeri Sembilan jika PR berjaya merampas Negeri Sembilan.

Dalam satu program ceramah yang diadakan kemarin di Taman Angsa Mas dengan dihadiri tak lebih dari 120 orang... Chegu Bard dibuai mimpi dengan memberi tahu orang hadirin kononnya dialah yang akan menjadi menteri besar jika PR menang dalam PRU13 nanti.

Ketika Tsunami melanda politik tanah air dan ramai pemimpin PR yang menang dalam pilihanraya umum yang kedua belas itu Chegu Bard kecundang dan tersungkur tewas kepada Khairy Jamaluddin.

Tak malu ke Chegu Bard ini yang suka mencari publisiti murahan menjelang PRU13 ini apabila namanya pasti tidak disenaraikan oleh PKR.

Dalam ceramah Chegu Bard , seperti biasa dan mengulangi perkara yang sama, usaha yang telah dilakukan oleh kerajaan Negeri yang banyak membantu rakyat dan usaha kebajikan yang dibuat oleh kerajaan tidak akan di sebut cuma fitnah fitnah ditabur agar rakyat membenci kerajaan.

Turut hadir dalam ceramah malam tersebut ialah Bob Lokman yang baru merasakan dirinya masuk Islam, Kolonel Bersara Rosli dari DAP, Fauzi Abd Rahman dan Bob Mokhtar.

Seperti biasa pemimpin PKR Negeri Sembilan tidak akan hadir pada program Chegu Bard, Bob Lokman seperti biasa akan bercerita bahawa dia kini seorang Islam bagaikan bertaraf wali dan hidup dalam kerajaan yang tidak Islam.


Jam 9 malam, keadaan tapak ceramah yang masih lengang dan ceramah terpaksa di tangguh seketika.

Bard (bulat merah) kelihatan gelisah menanti kehadiran yang masih tidak ramai. 


Akhirnya, majlis terpaksa juga di mulakan walaupun ketika itu kehadiran tak sampai 30 orang pun

Sumber: N9kini.net

5 comments:

Anonymous said...

Tak ada idea yang menggegar akal fikiran. Pusing pusing cerita tu juga.

Siapa pun boleh tubuh parti ABC lepas tu berangan jadi MB Negeri Sembilan.

Anonymous said...

sape nak dengar ceramah yg penuh dengan fitnah.. semua org dh tau... kalau bard buat ceramah x sah kalau x ada caci maki dan fitnah.. dari dengar ceramah bard, lebih baik layan bini kat rumah..

Anonymous said...

Dahlah ketua umum sukakan butt. Penyokong plak Che Gu BUTT. lol.

Anonymous said...

lebih baik tengok cerita kartun...takde caci dan mancacai mcm ceramah kroni Lelaki Y.

Anonymous said...

Kredibiliti Chekgubard dilihat terjejas sejak isu fitnah yang dilemparkanya terhadap DS Rosmah berhubung isu cincin dan beliau telah ditolak dlm pemilihan AMK yang lepas.melihat senario ini,wajar dikatakan hayat Chekgubard bersama arena politik tidak kekal lama memandangkan peribadinya yang dikenali sebagai pelaku fitnah.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates