Sunday, December 18, 2011

24 Bukti PKR Dalang Demo Mahasiswa Di PWTC !


Siapa lelaki yang pakai baju kemeja putih dalam gambar di atas??  adakah Tian Chua mahasiswa juga?

Kebenarannya, Mahasiswa berdemo semalam, adalah agenda untuk mencetus momentum menjelang 9 Januari!


Perjuangan mereka adalah untuk Anwar Ibrahim! dan menurut khabarnya jutaan ringgit telah di laburkan kepada mereka ini semua!

Adam Adil jambu baru Anwar...



Mahasiswa biadap yang menurunkan bendera PM di PWTC ialah Adam Adli berumur 22 tahun dari Universiti Perguruan Sultan Idris (UPSI).

24 comments:

Anonymous said...

betapa bodohnya mahasiswa melayu! mana pergi mahasiswa cina dan india?!! sebarkan saja muka2 anak melayu ni agar mak bapak mereka tahu kelakuan mereka bukannya nak belajar tp jadi kurang ajar. aku bosan tgk anak melayu yg kononnya cerdik tapi JADI BANGANG DITUNGGANG CINA!

TokAyah said...

Anak cina dan india bergelut untuk mendapatkan keputusan yang baik dalam pengajian. Anak Melayu berdelut berdemo. Sampai bila nak sedar diri ni.............. Lepas kerja tak ada kerja salahkan kerajaan. Cuba lihat berapa anak melayu yang berjaya dalam bidang perubatan dan kedoktoran? Tengok dihospital kerajaan dan swasta berapa banyak anak melayu yang jadi doktor? sedarlah sikit, bangkitlah jadilah contoh kepada generasi mendatang.
Selepas pengajian masuklah politik, jangan dok tunjuk pandai. Masuk Univ pun masih mengharap kuota yang dibuat oleh kerajaan.

Anonymous said...

Umno fitnah mahasiswa turunkan bendera Najib!! konspirasi terancang dari umno utk merosakan nama baik mahasiswa :p

Anonymous said...

....ANAK2 MELAYU...AKAN TERUS LAYU.....DENGAN ADANYA SOKONGAN DARI BANGSAT SPT ANON 10.31....

Anonymous said...

kononnya mereka adalah kelompok BEBAS yang menuntut pemansuhan Akta Universiti dan Kolej Universiti (AUKU), namun di sebalik itu ada seorang ahli parlimen PKR sebagai dalangnya. BEBAS atau diperkudakan oleh ahli politik PKR untuk kepentingan jangka panjang pada 9 Januari 2012?

petikan dari -blog angin perubahan

Anonymous said...

Anon 10.31..

Blog pro-pembangkang sendiri yang solute tindakan bangang Adam Adli budak UPSI tu yang turunkan bendera PM. Ko nak spin pulak UMNO punya kerja.. Ko ni tahap MANGKUK AYUN betullah.. Ngok.

Anonymous said...

Anon 10.31 merupakan rancangan jahat PKR atas arahan DAP untuk memberikan komen di sini. ( Ko rasa terhina tak anon 10.31?) hehehe..

Anonymous said...

patut lah b end takut nak bebaskan suara mahasiswa kerana mahasiswa bersama pakatan rakyat!

Anonymous said...

kalo da dia x setuju dgn polisi kerajaan, halau jer dia dari universiti kerajaan..

Anonymous said...

betapa sedihnya tgk orang melayu..tak reti nak bersyukur..kerajaan da bagi mcm2 tp still x puas hati..mak bpa anta msuk u sruh blaja bkn pergi wat demo ntah pape..mcm mna la bgsa mlyu nk maju..

Anonymous said...

salagi tak sampai ke tarikh 9.1 2012 ada je benda yang akan keluar nak provokasi nakbagi rakyat gelisah dan sebagainya.....jangan terperangkap wahai rakyat malaysia...biase la tu kerbau jantan dah nak masuk kandang semolaa.....terdesak sesangat dah tu......

Anonymous said...

muka beruk-beruk nie sekor-sekor jenis yang malassssss belajar koja nak duit haram berdemo yang menteri haram jadah ni sama asyik layan jer tak tau malu ker letak jawatan ler bahalol menteri nie bukan ORANG UMNO kalo ORANG UMNO sejati dia akan pertahankan Bendera Najib diturunkan AKU DALAM HAL NI 1000% SALAHKAN MENTERI NI....

Anonymous said...

Anjing2 umno mmg dok diam taat setia..tak berani protes... Diamkan aje dosa pemimpin korang..bila pembangkang kena tuduh..korang taksub bulat2 tanpa siasat...Anak2 muda ni berjuang tuntut hak diorang..korang yg tadak telo dok diam gentel telo dah la..takpon gi cari bacaan alternatif

Anonymous said...

sebenornya yang jadi barua nya orang melayu juga ...
yang jadi dalangnya dan tokeh nya bukan melayu ...
melayu jadi kuda .. bukan melayu tokeh kuda ...
bodohnya jadi melayu ...

sanggup dengar dan ikut cakap bangsa lain ..
tak sedar sebenornya orang lain nak melingkupkan dia dan keturunan bangsanya ..
tapi mustahil takkan tak tau .. tak reti ...
sebenornya tak faham ... tapi buat buat macam faham ...
itulah lagak sibodoh ...

RunLikeBoss™ said...

baru turun bendera najib dah mengamuk. umno hina hudud asal tak mengamuk? pfftt. memang dasar pencacai kalian.

Anonymous said...

mereka patut bakar bendera itu juga, turunkan saja ape guna!!!

Anonymous said...

Bendera rosmah mansur takde? Kalau ada siap2 kena bakar..kahkah

Anonymous said...

Desakan untuk memansuh Akta Universiti Kolej Universiti (Auku) 1971, ini isu pasal hak pelajar yang dari dulu sehingga sekarang yang dipandang remeh oleh kerajaan...
bila jadi mcm nie baru la nampak kes nie berat kan...
yang pemuda UMNO tu melenting apa pasal, diorang tau ke isu nie???
ish3...
siap nak ludah2.

Anonymous said...

xpyh nk jd pro mne2 la...as a student..blaja jela..xpyh nk dok politik2...nk politik sgt..tggu la lepas abis blaja...hidup pon lom tentu nk jadi ape...da nk memilik..terok la..yg mne nk kutuk2 kerajaan..mmg la both ade je yg xkene..tp pilih yg mne leh membangunkn negara la..boleh je bg pembangkang memerintah..tp leh make sure ke malaysia leh maju??if x jadi mcm yg pmbangkak dok kata mcm mne lak??

Anonymous said...

pelik tul pro BN ni, korang ingat sumer projek pembangunan UNIVERSITI kat mesia ni dtg dr duit mak bapak korang ke? habis duit berjuta rakyat mesia yg lain dok perah keringat utk byr cukai tu dtg dari mana? Guna otak skit sblm kata halau mahasiswa yg belajar kat universiti kerajaan kerana berdemo.

Anonymous said...

mahasiswa yg tak berotak je yg ikut kursus meliwat negara malaysia..jd mcm ni le..tak nak mengaku diri ditanggung kerajaan bn...sedar dirilah woiiiiii!dibelakang kamu2 tu peliwat no.1 negara. kamu2 yg pro pembangkang ni nak dihumban ke neraka mcm anwar k? guna otak ke tak...kamu semua ni spesis lgbt ke? menyokong buta tuli. belajar pun tak tentu lulus lagi nak ajar kerajaan...woiii sedar diri ke tak? otak org beriman tak jd penyokong peliwat woiii..!!!!

Anonymous said...

anonymous 2:43, ko kata mahasiswa ditanggung kerajaan?? aku leh kata ko ni mmg BODOH bin BAGHAL, depa terpaksa dan dipaksa pohon PTPTN utk sambung belajar lah ngok! Lagi satu mana dtgnya duit kerajaan klu x dr CUKAI rakyat?? BODOH, guna otak skit, aku rasa ko pya otak yg terletak kat bontot sbb fikir lucah 24/7. Hanya pemimpin merompak hasil rakyat, membunuh insan x bersalah, merogol n menghina hukum ALLAH sahaja yg korang sanjung! Jangan nak menafikan lagi.

Anonymous said...

Sebenarnya ko lah bangang bin batak sial. ko tumpang jadi berok makye sokong mahabarua bukan mahasiswa. Ko pun dulu blaja sekolah kerjaaan, mentadarah duit kerjaan sampai ko jadi bangang yang tulis kat sini. Padahal ko pon bodoh macm mahabarua tu jugak... tak sedar diri ko melayu yang sial nak mampos...

Anonymous said...

Aku heran la ko org semua ni, nak kata bodoh memang bodoh pun, x abis2 cerita pasal duit cukai, banyak sangat ke mak bapak ko org bayar cukai????? cuba lihat orang kampung tu ada cukai ke?????? orang meniaga warung tu bayar cukai ke? duit kerajaan bukan duit rakyat samdol. x kira la kerajaan malaysia ke , kerajaan selangor ke kerajaan kelantan ke, duit tu hasil dari pembangunan, cukai import, exsport, perlesenan, perindustrian, perjudian dan sebagainya kalau nak ikut cukai yg keluarga ko org bayar nak bayar elaun menteri-menteri kat parlemen pun tak cukup . tu la pasal suruh belajar pandai2 x mau. org cina belaja ekonomi untuk takluk malaysia, org melayu dapat apa, bodoh sombong.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates