Wednesday, December 7, 2011

5 Cabar DS Najib Keluar "Sijil Mati" 1Malaysia: Bukti Guan Eng Sakit Hati Dengan Gagasan 1Malaysia!


Apa pula yang disawankan oleh Lim Guan Eng ni? mahu cabar Dato' Seri Najib keluarkan 'sijil mati' 1Malaysia? Sebenarnya Guan Eng sakit hati apabila Perdana Menteri, Dato' Seri Najib Razak dapat menyatukan Rakyat melalui Konsep Satu Malaysia. Melalui slogan 'Rakyat Didahulukan dan Pencapaian Diutamakan'.

Tidak kurang ilham yang disuarakan oleh Perdana Menteri ini ditafsir dengan cara yang salah, asal bercakap soal hak untuk kaum sendiri tentu akan dilabelkan sebagai bersikap perkauman dan rasis. Walhal kita hanya berbicara perkara yang sudah termaktub dalam Perkara 153 Perlembagaan Persekutuan. Baca lagi di sini...

5 comments:

Anonymous said...

nampak sangat LGE benci kepada perpaduan dan hanya nak pentingkan kaum dia sahaja

Anonymous said...

LGE ada cita-cita untuk menguasai PP dengan didominasi oleh bangsa cina sahaja seperti apa yang berlaku di-Singapura. Sebab itu dia selalu melawat dengan rahsia ke rantau ini. Banyak langkah anti Melayu telah di jalankan sekarang ini di PP. Cuba renongkan kenapa LKY melawat PP semasa LGE menjadi chief minister pada tahun yang telah lalu? Tentu ada udang disebalik batu. Di Singapura ramai mata sepet dari tanah Melayu yang berasal dari PP sudah pun dilantik menjadi ahli parlimen, contohnya, Irene Ng, ahli daerah Tampines.
itu baru satu orang sahaja, ada yang lain juga. Mungkin mereka ini akan menjadi 'spy' kepada LGE?

aku sayang Tun Mahathir said...

...jangan bandingkan DAPigs LGE ne dengan DS Najib.......beza langit dengan bumi...

bandingkan DAPigs dengan aku yang lulusan Dj 6 ni pon DAPigs LGE jauh bodoh dari aku..


...sape kata cina pandai??????
semua kata Cina ni BODOOOOO!!!!!!!!

Cina cuma pandai RASIS jer...tu pon...aaahhh malas lah cakap. sebenarnya orang cina penakut, cakap je berdegow degow...hampeh jer....

Cina memang siallll..............

mya.aleeza said...

mohon share kat blog

mya.aleeza said...

Mohon share kat blog

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates