Friday, December 30, 2011

11 Edar Risalah Bebaskan Anwar 901: Jumlah Tangkapan Kini 11 Orang



Jumlah tangkapan terhadap kempen Bebaskan Anwar 901 hari ini meningkat kepada 11 orang, kebanyakan Angkatan Muda KEADILAN (AMK), kata Ahli Parlimen Tanah Merah, Amran Abdul Ghani.

Beliau berkata, tangkapan itu termasuk Ketua AMK Kelantan kini yang kini ditahan di balai polis Kuala Krai bersama tiga ahli lain manakala tujuh lagi dilokap di balai Tanah Merah.

Bercakap kepada Keadilan Daily, Amran yang kini berada di balai polis Tanah Merah, berkata penahanan itu dibuat kerana mereka mengedar risalah bertema ‘Bebaskan Anwar 901′.

“Polis memaklumkan, risalah bertemakan ‘Bebaskan Anwar 901′ tidak boleh diedar kerana ia bertentangan dengan Akta Mesin Cetak.

Yang puak PKR nak kecoh-kecoh ni pesal... Anwar dah kena tangkap ke bro? memang patut kena tahan pun.. tak habis-habis nak huru harakan negara ni...

11 comments:

Anonymous said...

anwar dikhianati dan di fitnah oleh bangsanya sendiri bro... sedarlah sikit.

Anonymous said...

BEBAS KAN KOTE ANUWAR

anuwar di khianati oleh bangsanya kerana dengki beliau dpt blon China Doll & Merodok jubor saifol :-))

BEBASKAN KOTE ANUWAR

Anonymous said...

Yang rasa pakcik Nuar ni difitnah puak yang tak ade akal je... banyak yg rapat dengan pakcik peliwat ni dulu kembali berakal dan pergi meninggalkan peliwat ni dengan bangsa yg tak berakal tadi...

ex member PKR said...

8.42


Yaaa,betul tu,mari kite bebaskan KOTE ANUwar supaya lebih byk maksiat, gay,maruah bngsa melayu tergadai di tgn kaum dan bngsa lain.. ANUwar ada lah bapa segala MAKSIAT!!

Anonymous said...

hahaha... takpalah bro, bagimu anwar bersalah,anwar yg jahat,anwar yg huru hara kan negara,tapi bukan anwar yang menghina hukum ALLAH di dalam tv3. =)

Anonymous said...

Org yg bijak2 dan berakal dah lama tinggalkan PKR...yg masih setia hanya yg bodo bodo !!

Anonymous said...

tapi anwar kote bengkok menghina hukum Allah di CNN dan BBC..ptuihhh!

Anonymous said...

ANUWAR SOKONG MURTAD & SOKONG ORG KRISTIAN GUNA KALIMAH ALLAH ganti GOD...Tak pa pulak

BEBASKAN KOTE ANUWAR...BEBASKAN KOTE ANUWAR

Anonymous said...

baik jaga kote sendiri dari jaga kote bengkok tu...............hahahahahaa

Anonymous said...

bebaskan kote bengkok anwar tu..lps ni dia bole balun pungkoq hang..hahaha

proffessional exec. said...

bebaskan anwar 901. big bro anwar tidak bersalah kerana dia tidak meliwat saiful. tapi cuma mengadakan seks dengan saiful. meliwat bermaksud seperti merogol. serupa juga dgn kes china doll. big bro tidak merogol china doll. cuma adakan seks dgn china doll. ada salah kah?

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates