Sunday, December 18, 2011

11 Mahasiswa Turunkan Bendera PM adalah Tindakan Yang Biadap !


Tindakan menurunkan bendera tertera wajah Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak dan menaikkan bendera kumpulan mahasiswa adalah satu tindakan yang biadap!

ini adalah satu tindakan bodoh daripada Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) dan Gerakan Menuntut Kebebasan Akademik (BEBAS) yang kononnya mahu serah memorandum pada SUHAKAM dan UMNO.


Sekolah tinggi bertingkat tingkat tapi otak singkat! apa la... sedarlah sikit bumi mana yang korang pijak ni...?

Gerakan mereka ini sebenarnya ditaja oleh PKR dan kelihatan beberapa pemimpin PKR yang bersama mereka, ada antara mereka turut memakai baju PKR dan Bersih.

Hancur dan jahanam bila mahasiswa di bawah pakatan haram!

Aku berharap mahasiswa pro kerajaan dapat bangkit menentang mereka ini habis-habisan!

11 comments:

Anonymous said...

ni mesti kerja si anu tu...

Anonymous said...

apsal polis kt pwtc wat dunno je?

Anonymous said...

Mahasiswa Berdemo, Agenda Untuk Cetus Momentum Menjelang 9 Januari?

shah said...

quoted from page Kami Sokong DAP Diharamkan Seumur Hidup>>>
Kenapa Pakatan haram suka jual nama 'Mahasiswa' walaupon bukan semua mahasiswa yg sokong mereka, nama 'rakyat', walaupon bukan semua rakyat menyokong mereka, nama 'Islam', walaupon bukan semua orang islam menyokong mereka, dan banyak lagi??Apa mahasiswa yg menyokong BN bukan Mahasiswa??Rakyat yg menyokong BN bukan rakyat??Orang Islam yg menyokong BN bukan Islam bagi mereka??

Anonymous said...

Terbaik,istiqamah dalam perjuangan,cari keadilan dn jatuhkan pemimpin2 korupsi,jatuhkan BN!!!

Anonymous said...

ini lah dia hasil yang kita dapat dalam tempoh 10 tahun ini .... sejak peristiwa anu di pecat ... membawa kepada fitnah dan umpatan dan cacian yang dimulakan dan dipelopori oleh anu... membawa kepada datuk nenek ibu bapa anak anak dan cucu cicit ... sudah tidak malu dan berselindung lagi apabila hendak mecarut ... semuanya terbuka ... booleh didengar .. malah boleh dibaca ..saban masa.. inilah dia kesan dari pendengaran dan penglihatan yang mereka nampak dan mereka lihat .. mereka baca ... darah panas dan darah muda yang mengalir seperti ini lah yang sangat ditakuti oleh semua golongan manusia hamba tuhan ...malah waktu berdarah panas inilah manusia akan mula meneroka kehidupan .. yang baik ... yang haq .. yang batil ... yang pahala dan yang dosa ...
jangan kerana mengikut kepanasan dan melayan gelegak kita mendapat dan menerima bala nya ....

Anonymous said...

berapa ramai sngat la mahasiswa pro kerajaan kat malaysia skrng niyh??? bleh dbilang ngan jari bilangannya.. sekarang nih smua mahasiswa dah ada kesedaran.. sedar dengan penipuan BN yng tamak haloba...

Anonymous said...

as a student..xpyh nk dok dengar la politik ni...sok kene buang dari uni or kolej..dok marah2...ape kata marah diri sendiri sbb bodoh sgt...1 pihak dikatakn korupsi...1 pihak nk menutup kesalahan sendiri..more to protect leher la lebih kurang...yg bodoh2 ni smua dok follow je...xke korg rasa melayu ni makin berpecah??kalu btol ko nk kata pasal keadilan...blaja la hukum2 agama..kn ade parti islam dlm pakatan pembangkang..leh ke laki pukul belakang laki?xke korg rasa pelik?ade yg islam pon diam...yg 1 pihak lg..bila part tu je..xperasan ke dorg lepas tgn..aku sokong je hudud pas tu..tp dlm pakatan korg sendiri je da xlepas..mcm mne lak hudud nk d guna pakai dlm negara ni?

Anonymous said...

sedih sebab mahasiswa di malaysia tidak belajar dari apa yang berlaku di Mesir,Libya dan negara-negara Islam yang remajanya digunakan untuk melakukan pemberontakkan demi kepentingan individu tertentu.Belajarlah dulu,dapatkan segulung ijazah barulah bergiat dalam politik sekiranya berminat.

Anonymous said...

mahasiswa kini sudah dijadikan alat oleh pembangkang bagi mencetuskan provokasi

Anonymous said...

Ini ker politik baru. Kalau mcm nie tindakan Mahasiswa baik x payah masuk universiti. Abis spm terus masuk parti politik. X payah kerajaan bagi subsidi. Nak jadi hero konon. Ini ala2 samseng taik kuching. Semua nak di bawak ke jalanan. Memang tempat ko org nie kat kaki lima jaaaa.. Bukan kat menara gading.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates