Monday, December 5, 2011

10 Protes Payu Dara Di KLCC


Beberapa wanita mendedahkan payu dara mereka dalam tunjuk perasaan... Para wanita itu merupakan aktivis pergerakan FEMEN yang membela hak asasi golongan tersebut. - KIEV, Ukraine.


3 Dis, baru-baru ini berlakunya himpunan kecil diadakan di taman KLCC di Jalan Ampang kerana membantah Rang Undang-Undang Perhimpunan Aman.

Malaysia oh Malaysia! Aku tak sangka ada juga manusia yang nak buat kerja bangang seperti ini... Selain dari berbaring diatas jalan raya... apa yang di orang dapat ah?

Pada hakikatnya mereka tak merubah sebarang keputusan pun... Dia orang ni betul-betul memalukan negara kita...

Percaya atau tidak, jika perkara seperti ini tidak di bendung dari awal... satu hari nanti pasti akan berlaku himpunan wanita mendedahkan payu dara di Malaysia!

Siapa dalang nya... tak lain tak bukan Babiga!!


P/S: Guan Eng bila nak saman blogger yang dedahkan artikel ramas payu dara yang melibatkan anak lelakinya? 


Guan Eng tak berani pun... maknanya memang betul la cerita tu!!

10 comments:

Anonymous said...

org umno bodohhh... dah x ade modal dan fakta...

Anonymous said...

tak usah cakp orang umno bodoh, diri sendiri yang bodoh!

Anonymous said...

orang PR selalu ckp x guna otak.

aku sayang Tun Mahathir said...

,,kalau tak BODOH, BANGGANG, TAK ADA OTAK......BABI.....PANTAT...PUKI....SIAL..BARAL....CIBAI...PUNDEK.....

bukan PuKiR namanya...

woi..lu ada paham tak?????

Anonymous said...

wow! i like..(penyokong lucah tegar umno)

Anonymous said...

wow! pemimpin PR lg gila seks... main bontot dan main pelacur!

Anonymous said...

puak pembangkang mmg lembap dan bebal, mungkin mereka ini orang-orang yang tidak bertemadun... tak reti menilai dan mahu tak reti membaca! patutlah mereka senang di tipu oleh Ambiga! kalau Ambiga dan NGO2 berbogel di KLCC sekali pun... mereka tetap sokong dan kata perbuatan Ambiga itu tidak salah! hamPAS!!!

Anonymous said...

baik korang tgk ni..ada pembongkaran pasal nfc lembu weii...

http://badutrakyat.blogspot.com/2011/11/eksklusif-pendedahan-khas-national.html

pemerhati said...

Budaya berdemonstrasi ini tidak menyelesaikan masalah dan boleh memburukkan lagi keamanan yang sedia ada.Sememangnya rang undang2 yang diwujudkan mendatangkan kebaikkan kepada banyak pihak.Agenda keselamatan wajar diberi keutamaaan

Anonymous said...

tanya diri sendiri kenapa berdemo? kebanyakkan yg berdemo tu nak glamor je...perasan nak jadi pejuang

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates