Sunday, December 4, 2011

4 Selepas Lisa Surihani... Pak Nil Pula Muncul Di Perhimpunan Agung UMNO 2011 #PAUMNO


Aznil Nawawi atau lebih mesra dikenali dengan panggilan Pak Nil kelihatan hadir untuk memberi sokongan di hari terakhir Perhimpunan Agung UMNO semalam...

Pak Nil datang bukan duduk kosong saja malah Pak Nil siap tweet ringkasan ucapan penggulungan oleh PM, Datuk Seri Najib Razak untuk dikongsikan bersama followersnya.

Pak Nil seorang yang berpengaruh juga di negara ni dan pengikutnya ramai... Terbukti BN dulu, kini dan selamanya diterima oleh orang muda.

Aku pasti Azwan Ali cemburu giler ni nok!!!

Terdahulu: Kehadiran Lisa Surihani Menyerikan Majlis Perhimpunan Agung Puteri Umno

4 comments:

Anonymous said...

Perhimpunan terakhir...dan tak akan ramai lagi datang PWTC selepas 2012..So Aznil menggunakan peluang terakhir.

Anonymous said...

Tahniah Pak Nil. Pengaruh Pak Nil akan menggegarkan PWTC pada Perhimpunan Agung UMNO 2012. Lebih ramai anak-anak muda akan menyertai UMNO setelah memahami erti perjuangan UMNO. Hidup ISLAM...Hidup UMNO....hidup MELAYU.

Anonymous said...

anon 4.42

takbur nampak. ko tuhan ke boleh tau ni perhimpunan terakhir UMNO. memang dengki la tu, busuk hati, gitu lah gayanya. orang dah makin sedar la wei. hanya UMNO dan BN yang boleh dipercayai. pemabangkang indah khabr dari rupa. cam ne nak memerintah kalau nafsu sendiri pun tak boleh nak manage. contohnya nuar brahim. tak habis2 masalah moral dia. meluat plak

Anonymous said...

wahh... merah menyala-nyala Pak Nil ni..
:)

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates