Friday, December 9, 2011

5 Skandal Sekatil Sebulu Chegu Bard Di Dedahkan!!

Siapa Mek yang di peluk erat oleh Chegu Bard ni... ? 

Kan dah tersebar meluas di internet skandal sekatil sebulu dengan Chegu Bard...  Hah... tu la.. lain kali mulut tu tutup sikit, jangan nak sibuk jaja fitnah lord of the ring sana sinun... kot ya pun agak-agak la... tempayan pun reti tutup mulut bro...

Dengar cerita video seks Chegu Bard akan di tayangkan melalui You tube tak lama lagi... ambikk ko... !

Harap Bard dapat memberi penjelasan dengan segera!!!

5 comments:

Anonymous said...

nak tengok.. nak tengokkk...

Anonymous said...

SEJUTA % WA TAK PERCAYA, ZUL PHAROAH HANYA 110%, FAIL LU PUNYA SUPERIMPOSE BRO!!!

Anonymous said...

kahkahkahkahkah...tak berapa nak jadik la gambar ko ni,penipu.

Anonymous said...

tgkla sapa pemimpin pujaan si barua ni.. anuwar tu guru nanak nye...

Anonymous said...

Photohsop tu..gambar ori- AnjingBard tengah peluk Ambiga.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates