Wednesday, January 25, 2012

4 Hujan Tak, Ribut Pun Tak... Tiba-Tiba Banjir Di Gombak!


Ajaibkan, hujan tak ada, ribut tak ada tiba-tiba banjir... Inilah yang terjadi di Taman Sri Gombak, semenjak Pakatan Rakyat mengambil alih kerajaan Selangor macam-macam perkara yang tidak diingini berlaku..

Masalah berpunca dari pembentong air lama yang pecah dan berkemungkinan longkang juga tersumbat. Inilah padahnya apabila Selangor diperintah oleh Pakatan pembohong habis semua jahanam!, masyarakat hidup dengan sampah sarap, air minuman pula di cemari dengan air karat!

Apa dah jadi dengan Selangor sekarang ini?

Selepas empat tahun mentadbir negeri Selangor sejak pilihan raya umum 2008, kerajaan negeri pimpinan pakatan pembangkang masih tidak menunaikan janji-janji mereka sehingga menyebabkan sesetengah pihak berasa kecewa.

Adalah lebih baik jika BN mengambil alih semula kerajaan negeri segala masalah seperti sampah sarap, air dan lain-lain akan selesai.




-Bro Jinggo

4 comments:

Anonymous said...

takpa la..hampa dah undi pakatan, hampa layan pi la..hampa jugak yg nak, la ni hampa rasa la..

Anonymous said...

Gitu le kalau harapka kpd PR memerintah....bukan hal kemudahan rakyat dijaga tapi hanya ceramah saja yg diadakan.Jalanraya,Air,sampah,salirandll kemudahan asas tidak diajag dgn sempurna.Habis la rakyat terseksa.wasalam.

Anonymous said...

tempat aku BN perintah hujan sikit je banjir..aduyai...undi BN sama,undi PR sama.how how?...

Anonymous said...

hujan tu rahmat,banjir tu banyak maksiat(bala2 tau3)

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates