Tuesday, January 3, 2012

17 Nur Amalina Che Bakri, Pelajar Cemerlang 17A1 Kini Liar Sosial...


Sufiah genius Matematik jadi pelacur, Aarif genius pun jadi lelaki Gay, yang ni genius SPM 17A dah jadi begini... Pelajar genius jangan dihantar ke luar negara... Akibatnya merosakkan akhlak mereka!

Masih ingatkah anda semua dengan pelajar cemerlang SPM pada tahun 2005 dulu?

Nur Amalina Che Bakri adalah merupakan anak tunggal kepada pasangan Sabariah Hassan seorang guru dan bapanya Che Bakri seorang jurutera DBKL.

Nur Amalina, pelajar terbaik SPM 2005 yang telah mengejutkan ramai orang tentang kecemerlangannya mendapat 17A1..

Selepas mendapat keputusan cemerlang itu, beliau telah mendapat tawaran belajar ke luar negara dengan tajaan Bank Negara Malaysia.

Amalina menyambung pelajarnya di UK untuk membuat A-Level sebelum memasuki University of Edinburgh, Scotland dalam bidang perubatan..

Namun sekarang kenapa jadi begini?

Rosak-rosak terkangkang sana sini... Ini bukan budaya kita dik....
apa dah jadi da....

Sedih tengok minah ni jadi bahan Mat Salleh....

Harap Amalina kembali kepangkal jalan.... 

Amalina dulu lain sekarang lain...

Akibat menerima kritikan dari pelbagai pihak Amalina deactivate fb miliknya... namun aku dapat gak screenshot fb dia huhu...

17 comments:

Anonymous said...

astaga apa dah jd dgn bekas duta Akademik GPMS ni...

mabong said...

sebelum keadaan lebih buruk berlaku elok lah mak-bapak amalina ni panggil dia pulang. demi masa depan dia dan nama baik keluarga jugak

Anonymous said...

Kita yang suruh dia masuk kandang kambing, maka mengembeklah dia. Kalau kita hantar dia ke timur-tengah, pastilah dia akan bertudung. Diakan pelajar cemerlang keluaran negara dan kebangaan kita semua tetapi kita hanya tahu menghantar pelajar sahaja tanpa pengawasan dan bimbingan untuk menghadapi kejutan budaya.

Anonymous said...

ikut budaya umno mmg jd mcm ni hancussss....

Anonymous said...

kalau masuk budaya PKR habislah lobang depan dan belakangnya pulak.

Amekkau.

Anonymous said...

biaq p la kt dia..kuboq masing2..dh bsaq dh tu bkn dia xreti pikir mna yg halal & haram..tok sah pning2 apa nk wt..ada plak yg dok tmbh dosa ja..

hangkedee said...

Inilah perangai orang ME>>LAYU.

Sedih dan sedis

Nak cerita tentang melayu
Dari dulu semua Me...layu.
Kesultanan Malaka.jatuh kerna melayu

Ini cerita benar dalam family
bertapa jahatnya kafir harbi mat saleh dan Yahudi.

Ceritanya begini.
Dahulu selepas merdeka tak ramai anak melayu yg pandai.
masa itu kalau cermerlang semua pergi oversea.
Salah seorang dalam family ku
Pergi atas biaya bisiswa colombo
ke Englang.Belajar oversea.
Malangnya sehingga sekarang entah di mana hilang tanpa berita
Dahulu ada di kirimkan surat tapi dia sahaja yang faham seperti tulisan warga Tg.Rambutan????

Nasihat ku kepada melayu genius
x payah ke oversea.kafir harbi musuh Islam itu saja.

jizzin said...

eh rilek la,normal la camni, kecoh2 wat apa, ala g pun dia kan muda lagi, pakai macam tu x semestinya dia dah x islam, cmon la guys terbuka la sekt!

Anonymous said...

wow, sufiah baru inthe making, tahniah atas kejayaan anda mendapat 17A, ini semua kurniaan tuhan ALHAMDULILLAH!

hazeeqtaib said...

Dia kan ada akal tentu boleh berfikir
kan dapat 17A. Kalau dia jadi begini
dia yang bersalah. Kalau nak baik ke alim ke. Diri sendiri bukan nya naka menyalahkan orang lain. kita nasihatkan dia.

jas said...

aslmkm
jgn kita didik anak2 mgejar no dlm pelajaran.didik mereka mgejar ilmu.soal no pkara ke 2.kita x boleh rs bangga tiap kali anak dpt 8A-10A tp amalan agama tidak diamalkan.
semoga dia dpt hidayah.igt kembali ke pelajar pintar matematik msia...
wslm

Anonymous said...

pe jadahnye ngikut budaya umno?
si adli tu ngikut budaya pkr la agaknye ye?
xyah involve politik le bro.

onyaa said...

ada ke mak dia kata dia yang balikan seluar tu untuk anak kesayangan dia.... nampak janggal bunyinya.... pelik dan berkecamuk, bunyinya mcm menegakan benang yang basah jea... boleh pulak ckp anaknya memang asalnya tidak bertudung... aikk adakah maksudnya disbbkan itu anak boleh berbuat sedemikian... makin kusutlah makcik oiii.. sy nie x begitu genius untuk merelakan semua ini....

Anonymous said...

asal org PKR lagak gaya orgnya memang suke mempolitikkan segala benda... segala2nya politik... segala masalah dikaitkan dgn politik... sampai org kecing berdiri pun dia akan kata budaya umno... mcm lah org PKR kencing nya duduk.... piiirahhh...

Anonymous said...

ish2....
mcm mna nk ktakan dya ni islam...
duduk sblh orang kafir..apa bza...
jika kamu mngikut ssuatu kaum nescaya kamu tergolong dlm kalangan itu..
ini lah akibatnya..jika sistem barat dutamakan...nauzubillah..
dan smoga beliau mndpt hidayah smula dan kmbali kpngkal jln..

Anonymous said...

kalau nak (ter)kangkang pon dalam bilik le...who cares...ini upload kan ke internet/fb/etc nak buat ape...ITU otak 17A1 kee....??? nak jadi Doktot lak lagi....?? bila dah tua nanti ..kata lah..aku nyesall....

Anonymous said...

Kecoh apa mike, berlambak minah melayu kat Malaysia nih nampak kangkang, yang selambak pun banyak, ikut mat salih tu satu hal (dah kat negara dia ), ni yang kat malaysia nih awang gagak pun jadi..(* Pasai lelaki malaysia tak minat pompuan melayu, pompuan indon lg best )

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates