Saturday, April 28, 2012

14 BERSIH 3.0 : Anwar Ibrahim Tiba bersama Wartawan Asing!

Masjid Negara - PKR Wan Azizah dan  Anwar Ibrahim tiba bersama dengan pemerhati antarabangsa. Tak habis-habis puak jahanam ni nak burukan nama Malaysia...

Anwar bawa wartawan asing untuk memburukkan lagi keadaan!


14 comments:

cikgu det said...

satu usaha terdesak yg tak gentarkan nasionalis spt najib!

Kome Sokmo said...

Terdesak sgt aljuburi nak jd PM. Next term dah terlalu tua. Allah yg menentu segalanya. Dia yg tak mensyukuri nikmat!

Anonymous said...

ANWAR BARUA!!!

Anonymous said...

pegi balik semayang jela. karut je semua ni

Anonymous said...

sedih bila tengok situasi mcm ni... ape akn jadi dgn bangsa n agama kita.... saya berkerja di dlm bidang profesioanal terasa snggt2... kerana projek2 di selangor di kuasai oleh bngsa cina.... dan kita org melayu hanya waiting projek dari MOF....

Anonymous said...

Anuwar akan berbangga bila wartawan asing atau rakan2 dari negara luar dapat bersama dia, dan begitulah dia punya agenda untuk menguasai negara dengan pertolongan negara luar. Dia jadi baruah Yahudi, dia jadi tali barut Dajjal, dia memang penghianat Negara!!!!!

Anonymous said...

Ya Allah ya tuhan kami, engkau selamatkanlah Malaysia dari kafir laknatullah ini. Allah bersama orang-orang yang benar.

Anonymous said...

bodo punya DSAI..malam nie kita tungu lakonan dia, cedera ape plak kali nie...lakonan sekor lagi Mat Sabu?..harap DSAI & Mat Sabu kena panah petir..hahahah

Mr. FUAD said...

Klu lah aku ni penjenayah..aku bunuh anwar. Amat berbaloi

Anonymous said...

kenapa la orang suka sangat ikut si barua tu.. dah tau nak kena jajah lagi nak ikut orang asing

Anonymous said...

dasar pemalas dan tak produktif,, org nak pegi kerja pun susah,, korang takpela, semua nak free dan mansuh, tak kerja pun takpe..pemalas. buat malu arwah nenek moyang korang yang mula2 buka tanah di malaya dengan darah dan peluh..korang nak lepak je, takyah usaha..bodo.

Anonymous said...

DSAI ni patutnya bersih 3.0 /2.0 diri dia dlu .. Ko Demo la macam mana pn lg pn Berjuta lg yg Sokong Kerajaan Termasuk Aku .. kah kah kah. yg datg tu pn org lua Kl ramai negeri2 dari pakatan nye je pn atoiyai ..Nak Jadi Pm ? Kah Kah Kah

Anonymous said...

aku ada tanya kawan aku sorang cina nape dia tk ikut itu bersih punya demo walaupun dia sokong DAP..dia jawab..apa pasai mau ikut..itu semua melayu sudah buat kerja untuk kita bangsa cina..lu org fkirlah sendiri apa maksud yang tersirat..mungkin dalam hati dia kata pergi mampuslah melayu..

Anonymous said...

dasar duri dalam daging tanah air ku....

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates