Saturday, April 28, 2012

4 BERSIH 3.0: Motor Polis Hancur

Mengapa perkara seperti ini harus berlaku!

Kerana Ambiga melayu berpecah! Hancur! Hancurkan bumi yang tercinta ini! Hancurkan lah!!! Aku sudah bosan dan jijik dengan permainan kotor dari puak-puak yang mahu menghancurkan Malaysia ini!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

Anonymous said...

Apa beza ny perhimpunan ni dgn ribuan ke stadium utk menonton bola?Cuba korang sruh polis prgi kcau dn sekat org dr prg tengok perlawanan tu.Aku ingt lebih truk dr itu jadi ny.Mksud ny ada gangguan dr pihak berkuasa sndri.Jgn lh nk bodek UBN,kita org pun rkyt Malaysia juga.

Anonymous said...

yang komen kat atas ni bangang.. pk sendiri la.. hangpa kata demokrasi.. suara rakyat.. ada berapa juta rakyat malaysia? yang datang bersih cuma 300k orang.. x sampai suku pun yang datang dari seluruh rakyat malaysia.. maknanya ramai yang x setuju dari setuju.. pk..

Anonymous said...

mmg bodoh sapa yg dtg utk perhimpunan ni...korang ni mmg xsuke idup aman damai ek..korang suke tgk bangsa lain musnahkan bangsa kite sendiri kerana isu2 yg aku rase itu orang lain punya hal...mmg bangang...!! kita dok laungkan kita rakyat "boss" negara sendiri...kire korang sama je la mcm rejim zionis..xpenah nak idup aman...bodohhhh org melayu aku sendiri...huh..!!

Anonymous said...

korang yg 2 org ni lagi bodoh..ramai lg yg skong tp polis sekat..n lain2 hal lagi..korang bodoh..time ade konsert,xde yg mrh sbb jln jem tp bersih korang mrh..pdhal bkn ade snpang..cume polis buat kecoh..korang mmg bodoh..maaf sebab terpkse kate..korang x reti base..korang xpk negara kite..korang pk nk hdup sng korang..korang mmg bodoh kalu x brbh..

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates