Tuesday, April 24, 2012

26 Gambar Shamsidar Makan Aiskrim Anwar Sudah Tersebar...


Gambar Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim bersama Shamsidar (Isteri Azmin Ali) di sebar secara meluas di ruang maya ini... Manakala hubungan sulit di antara yang Anwar dan Shamsidar telah lama dibicarakan secara terbuka oleh umum... So.... tepok dada tanya selera..

Gambar sudah keluar.... kita tunggu pendedahan seterusnya!

26 comments:

Anonymous said...

Ais Krim Malaysia ke???????

Anonymous said...

siar la bha gambar...
Benci o tidada gambar..
Benci btol!

shamsidar said...

hingga menjilat jari!

Adi Kencana said...

Aiskrim free, Anwar xkan tolak punya!!

NURUL IZZAH HINA ORANG MENINGGAL DEMI POLITIK!! Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

sama je le bro.sprti yg lain2.cerita bgai nak rak.ada bukti itu le,ada gmbr ini lh.padahal habuk pun tarak.Tk lama lg ada le bwk rangka Khalid Jafri,Dr Ristina utk kuat kn lg hujah korg tu.sape ke yg bodoh sngt nk wat skandal,siap dgn gmbr dn video skali.mentaliti pencacai UMNO dh smpai tahap meroyan.

Anonymous said...

umi HAFILDA sedang buat cerita penglipurlara utk menghiburkan puak umno yg sedang menanti hari kematiannya....

Anonymous said...

puak dia bising dh....bile puak umno dedah ckp bohong belaka....kalu puas pakatan haram dedah sume btl..padahal korang umpama anubisek suruh duduk lps tu kencing...korang hangguk je....padahal hancing!!! hahahaahhahaha ko ikut la kaum songsang tu...

Anonymous said...

umphhhh...sedapnya ice cream...!

Anonymous said...

UMNO-APCO-YAHUDI dan pecacai tak habis2 dgn fitnah....

Anonymous said...

bila kena kat batang hidung puak dia org semua nya fitnah... PR= PiiiiRahhhh!

Anonymous said...

Ice Cream of The Year, lebih hebat dari Android Ice Cream Sandwich :p

Anonymous said...

takpe mamat dalam keta tu buat semua halal, imam mahdi la katakan

Anonymous said...

Ais crem berrperisa kambi.g totok

Anonymous said...

Puak2 PR yg giler tu.., kalau dah tunjuk video yg nampak muka diaorg punya bos pun.., masih ngata 'fitnah' lagi...

Jumudd..; jumud tahap gaban..

Anonymous said...

Fitnah kpd DS Najib, tak terbukti. saksi macam Bala dan RPK dah U turn. RPK dah mengaku dia diupah untuk fitnah DS Najib. yang paling hebat, lebih dari 40 org pemimpin yg sangat dekat dgn DSAI dah kuar ramai-ramai antaranya... Chandra Muzaffar, Ezam, Ruslan, Zaharin, Fairus, Zulkifli Nordin, Wee Chee Keong dan lain-lain. Tapi yg kena pada DSAI siap dibuktikan dgn video bersama China Doll yg telah disahkan tulin pula oleh pakar antarabangsa siap terdedah oleh org-org yang pernah dekat dgnnya.... Ummi, Nalla, Eskay dan sebaginya. DS Najib dari zero kini telah begitu meningkat popularitinya sementara DSAI dari Mencanak telah jatuh teruk kepopulatiannya. Kpd yg masih sokong DSAI, guna otak knp pemimpin macam Zulkifli Noordin, Dr Hassan Ali dan lebih dari 40org bekas pemipin PKR telah tidaknsanggup lagi bersama DSAI.

Anonymous said...

sealgi mat sabu tak tarik balik anugerah kebesaran yg membawa gelaran "aljuburi" ramai yg akan percaya kelakuan DSAI ni.

Anonymous said...

hairan2 kenapa awak tak mahu pikir luangkan masa mu sehari dah berhenti baca peper yang lum pasti keberan nya jangan lama2 seminggu jadi laa lapang minda renung jauh2 kehadapan .. banyak dah bukti tuhan turunkan percaya lah bukti2 datang dari kehendak ALLAH bukan rekaan benda mutahil manusia leh keluarkan sebayak bukti yang talah nyata tuuu ,, kenapa awak butakan hati tuhan bagi mata lihat lah tuhan bagi hati rasa lah tuhan bagi otak pikir laaa renong2kan lah .. kalau buat komen pun cuba guna bahasa yang indah . kalau marah cuba ingat tuhan . jangan biarkan diri di kuasai iblis nasubillah amin

Anonymous said...

Aku bukanlah nak menyokong sangat para pengomen dari puak UMNO tetapi ianya lebih bernas dan munasabah. Kalau PKR dapat memerintah aku yakin keadaan akan bertambah kalam kabut percayalah....

Anonymous said...

kes mcm video seks thailand.. lepas tu senyap.. hahaha tak sehebat isuu NFC dan kapal selam.. telah Terbukti bukan rumours.. Buat ketika ini mana2 isu berkaitan pembangkang kebanyakkannya rumours dan belum terbukti. dari isu pasir.. la ni senyap, isu DNA.. isu liwat yang dispin walaupun dah terbukti x dak kes.. heee

Anonymous said...

kes mcm video seks thailand.. lepas tu senyap.. hahaha tak sehebat isuu NFC dan kapal selam.. telah Terbukti bukan rumours.. Buat ketika ini mana2 isu berkaitan pembangkang kebanyakkannya rumours dan belum terbukti. dari isu pasir.. la ni senyap, isu DNA.. isu liwat yang dispin walaupun dah terbukti x dak kes.. heee.. Bukan nak sokong pembangkang.. cuba cari isu yang betul kukuh, sekukuh isu NFC dan kapal selam. Barulah respek aku pada blog pro UMNO.. asyik2 seks, liwat, video hahaha.. naik geleman aku.. Seks dan liwat berlambak dalam UMNO tapi aku tak heran..

Mantuya said...

tak habis2 isu seks fitnah video ...isu lembu pun tak settle nak jawap . terkial2 , wei cari la isu yg bagus sikit ....sejak 1998 lagi tak habis2 isu seks....diam2 duit rakyat, duit negara korang sental bilion2 , pastu suruh rakyat tanggung...lahanat punya melayu umno!
kapal selam pun tak settle nak jawap...umno-umno...tak habis2 dgn seks...banyak sgt minum Kopi Tongkat Hasan Ali.

Anonymous said...

Memang lah cam tu, sebab PR memang tak boleh dipisahkan dengan seks, dari ketua, timblannya, sampaiii la kebawah. Bagai irama dan lagu, jd ingat PR ingat sex... habis nak cite pasal syurga ke?

SHAH PARDOSSI said...

UNTUK LEBIH INFO KEBENARANNYA ADA DISINI.BUKA BLOG NI www.m3gv.blogspot.com UNTUK PEMAHAMAN ANDA DAN INI LAH YANG SEBENARNYA YANG DICARI DALAM REALITI KEHIDUPAN KITA..JOM KITA BERGANDING BERSAMA...

Anonymous said...

Buat penat je korang dedahkan isu2 camni...padahal pemimpin2 korang ramai lagi yg macam ni...
pe2 je la...janji UMNO mampos!!!

Anonymous said...

"Aku bukanlah nak menyokong sangat para pengomen dari puak UMNO tetapi ianya lebih bernas dan munasabah. Kalau PKR dapat memerintah aku yakin keadaan akan bertambah kalam kabut percayalah...."

Anonymous said...

Aku bukanlah nak menyokong sangat para pengomen dari puak UMNO tetapi ianya lebih bernas dan munasabah. Kalau PKR dapat memerintah aku yakin keadaan akan bertambah kalam kabut percayalah....

Aku bukanlah nak menyokong sangat para pengomen dari puak UMNO tetapi ianya lebih bernas dan munasabah. Kalau PKR dapat memerintah aku yakin keadaan akan bertambah kalam kabut percayalah....

Aku bukanlah nak menyokong sangat para pengomen dari puak UMNO tetapi ianya lebih bernas dan munasabah. Kalau PKR dapat memerintah aku yakin keadaan akan bertambah kalam kabut percayalah....

Aku bukanlah nak menyokong sangat para pengomen dari puak UMNO tetapi ianya lebih bernas dan munasabah. Kalau PKR dapat memerintah aku yakin keadaan akan bertambah kalam kabut percayalah....

Aku bukanlah nak menyokong sangat para pengomen dari puak UMNO tetapi ianya lebih bernas dan munasabah. Kalau PKR dapat memerintah aku yakin keadaan akan bertambah kalam kabut percayalah....

Aku bukanlah nak menyokong sangat para pengomen dari puak UMNO tetapi ianya lebih bernas dan munasabah. Kalau PKR dapat memerintah aku yakin keadaan akan bertambah kalam kabut percayalah....

Aku bukanlah nak menyokong sangat para pengomen dari puak UMNO tetapi ianya lebih bernas dan munasabah. Kalau PKR dapat memerintah aku yakin keadaan akan bertambah kalam kabut percayalah....

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates