Friday, April 27, 2012

18 Puak BERSIH 3.0 Sudah Mula Buat Kecoh Di Dataran Merdeka!

Sekumpulan puak pakatan menunjukkan rasa tak puas hati sebab dia orang tak dapat masuk Dataran hahaha padan muka...

Puak-puak ni semua memang bebal, tak reti bahasa... Kalau dah tak boleh tu tak boleh la...

Dipercayai mereka ini semua datang dari luar bandar, hotel kat KL semua habis dia orang booking...

Minta pihak polis buat la sesuatu... Ada baiknya buat sekatan macam BERSIH 2...

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

18 comments:

Anonymous said...

Bodoh punye statement, kita org cuma mahu bantah dan duduk sahaja, yg kau risau sangat tu buat ape......

Sampai pagar dng kawat berduri mcm di medan perang pulak....

Mamang patulah kerajaan Bn ni tumbang menjelang pagi di akhir PRU ke 13 nanti.

Anonymous said...

hahahaha lembu2 parrot neh bukan tau demokrasi....kakakakaka mai laaa...kami nak bg makan rumput pg esok tau...

khairul said...

Sape yg lembu ni...org ckap x bole,x bole lh...kn simple...

Anonymous said...

Bantah, dan Duduk di tempat yg sesuai la brader, bukan masalah takut. Takat korang ni,nak takut buat apa, bukannya korang nak musnahkan harta awam, buat kacau, or menyusahkah orang lain kan?

err... kan?

Anonymous said...

Bantah kepala bapak ko laa...tak sudah2 menyusahkan org..pergi mamposs la dey!!!! Mcm la ko sorang je rakyat msia dan pembayar cukai!!!

Anonymous said...

Taman negara kan ade? Duduk Dan bantah dgn babi Utan kat sana

Anonymous said...

Haiwan2 tajaan yahudi dan anuar dah mula nak buat provokasi agar memenuhi kehendak bos mereka.

Anonymous said...

ramai jugak melayu yg mengaku isle terlibat dlm demo tu....ikut org yg mengaku murtad jd beliau sama2 murtad

Anonymous said...

gi la duduk n bantah di???lupa dah aku,,,hotel trevolli vila??betul ke dtk nalla???huhu

riggers said...

para pendemo ni tak kira jantan atau betina tu dah sama jer tarafnya ngan babi..ketua babi betina Ambiga pundek..ketua babi jantan..anwar bangkai..timbalannya..siapa lagi kalau bukan nik ajis setan tu..wkakakakakakaka...

Anonymous said...

Haa patut suggest tempat tu. Org dah bagi dah tempat-tempat yang sesuai... berhimpun lah takpa!

Ni tak nak! konon nya tak sempat kalau tukar tempat, apa... penyokong pakatan rakyat duduk dalam gua ke?

Conclusion : kita tgk la apa nak jadi esok, lusa kita bukak utube tgk gambar2 tragis dengan muzik yang mendayu dayu... oh~

AmenoWorld said...

Bro jinggo,

Bagi pandangan saya.. ini negara demokrasi.. kalau bersih nak demo biarkan sahaja, kalau umno nak demo pun biarkan sahaja.. bukanlah umno, perkasa atau lain2 tak pernah berdemo kan? So biarkan sahaja.. lepas demo 2,3 jam balik lah.. tak usah provoke memprovoke oke..

Anonymous said...

apa yg nk dibantahkan,orng islam ikut telunjuk orng kafir bknkah bodoh nmnya tu.....nk perjuangkan bnda yg dh tntu melanggar hukum. Insaflah saudara seAGAMAku hukum Allah amatlah berat.Ada akal yg bijak gunalah unt mendalami ilmu yg berguna sebaik2nya.

Anonymous said...

esok siap tuan direktor beri arahan: action!!! jurukamera ready?? blogger sila buat posting terbaik of the year.

Anonymous said...

SiAPE MULUT BUSUK CKP BN TUMBANG NEXT PRU ? ANGAN2 MAT JENIN KE ? GUNA PETI UNDI LA .BKN DEMO X TNTU PASAL.BERAPA JUTA RAKYAT MALAYSIA? BERAPA RIBU JE PERGI BERSIH? YG LAIN TU MUNGKIN BERSIH JUGA LA TP BERAPA KERAT JE PN..YG DATANG SEMAK DATARAN NI PN BUKAN ORG KL ..ORG KL SEMUA DUK RUMAH LAYAN ANAK BINI LAGI BAGUS CUTI2 NI.. KAH KAH KAH

Anonymous said...

alasan konon,korang pegi sana bukan nak join bersih,korang nak tunggu polis tangkap,lepas tu dpt lagi mkn nasi beriani.kalau aku jadi kpn maunya aku suruh anggota jolok jubur2 korang dgn cota,bukannya nak buat amal tambah pahala,org kafir laknatullah ja ikut buat benda2 mcm ni.

jafribasron said...

Kerajaan Malaysia harus tegas dan berani menentang kekacauan yang sengaja ditimbulkan oleh penentang dan perosak negara untuk membuat negeri ini berada didalam keadaan huru hara dan menakutkan para investor asing untuk melabur di Malaysia.

Jafri Basron said...

Terdapat segelintir masyrakat Malaysia yang tidak senang akan kemajuan yang telah dicapai dan kemakmuran yang telah diraih. Segala tindak tanduk manusia bejat ini harus ditangani dengan tegas dan berani. Kerajaan harus menunjukan kepada rakyat dan dunia yang Kerajaan Malaysia tidak akan tunduk kepada tindak tanduk segelintir perosak dan pengacau . Salam muhibah daripada Singapura.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates