Tuesday, January 22, 2013

2 AMK Bakar Risalah Lucah Anwar... Alahai Taktik Lapok Der.....

Dengar cerita AMK sudah pun mengisi borang untuk masuk pertandingan Maharaja Lawak Mega 2013....

Seperti yang aku katakan sebelum ini.... Ketua pembangang Anwar Ibrahim akan arahkan Angkatan Muda Keadilan (AMK) untuk mencetuskan isu baru bagi menutup isu besar yang sedang bergelora dalam Pakatan Haram.... Tak lama lagi berpecah belahlah tu...

Tak yah cerita pun semua orang dapat hidu taktik lapok yang tak boleh diguna pakai ini.... hanya diguna oleh pelawok-pelawok AMK! kita bakor! kita bakor! kita bakor je!

Macam biasa buat risalah lucah, keluar modal sikit... cetak buku kemudian bakar dan tuduh Umno yang buat... dengan harapan rakyat akan mengecam tindakan Umno....

Ada aku kesah der.....

Azmizam bersama beberapa orang anggota AMK bertindak membakar penerbitan berkenaan di hadapan ibu pejabat PKR di Petaling Jaya hari ini.

Menurut Ketua AMK Selangor, Azmizam Zamanhuri berkata, risalah dan buku yang dicetak tanpa nama penerbit itu dikesan diedarkan ke rumah di kawasan Taman Sri Andalas, Klang.

Azmizam berkata, AMK akan membuat laporan polis dan mengharap agar satu siasatan akan dibuat berhubung perkara tersebut.

"Kita akan buat laporan polis dan harap mereka akan siasat. Kita rasa ini baru fasa pertama dan saya percaya buku dan risalah ini akan diedar ke kawasan lain," katanya.

Kesiannya... tak de sape pun yang layan taktik politik lapok PKR ni... Saddisss!

Berita terdahulu: Risalah Lucah Anwar Ibrahim Tersebar....

2 comments:

Anwar Pemohong said...

Ini je ke yg AMK boleh buat??? Malunya Anwar...

Anonymous said...

Video dengan pelacur China itu sudah cukup bukti.Pakar forensik Amerika sudah mengesahkan 99.9 peratus..apa lagi

Ini bergantung kepada mentaliti orang kita untuk menerima atau tidak. Lebih daripada bukti. Dah ada depan mata. Dah ada depan mata pun cuba masih nak menafikan?

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates