Wednesday, January 23, 2013

Khalid Ibrahim Terus Gagap... Janji-Janji Manifesto Hanya Tong Kosong! Ekkkk!


Khalid Gagap yang merupakan MB Selangor telah melakukan tindakan yang amat memalukan malah mencemar integriti sebagai seorang pemimpin yang kononnya berjiwa rakyat.

Terdahulu sebanyak RM10.9 Juta wang peruntukan dijanji akan diberikan khas buat kesemua golongan ibu tunggal di Negeri tersebut namun gagal dilaksanakan.  Kemana hilangnya wang itu!
Inilah wajah-wajah pemimpin Pakatan pembangkang cukup sinonim dengan janji tidak ditepati. Kalau tidak mana mungkin orang Selangor naik angin kena bohong dengan manifesto pilihanraya umum 2008.

Mahkamah Tinggi Shah Alam hari ini menolak permohonan Kerajaan Negeri Selangor dan Menteri Besarnya, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim untuk membatalkan tuntutan 2,020 ibu tunggal di Selangor, yang difailkan terhadap November lalu.

Tuntutan itu ialah berhubung kegagalan kerajaan negeri dan Khalid melaksanakan janji untuk memberi elaun kepada semua ibu tunggal di Selangor seperti yang dijanjikannya dalam manifesto pilihan raya umum 2008.

Hakim Datuk Yaacob Md Sam membuat keputusan itu atas alasan permohonan plaintif mempunyai asas untuk membuat tuntutan.

PRU 13 Nyahkan PR di Bumi Selangor!! Rakyat Selangor tidak termakan dengan janji Manifesto Tong Kosong!!!

1 comment:

Anonymous said...

bagi pehak khalid aku cuma mampu berdoa semoga anak2 dan cucu cicit kau akan dilahirkan gagap tapi sebangang engkau dalam memilih perjuangan.