Saturday, January 12, 2013

8 #KL112 #HKR112 Perusuh Mula Membanjiri Ibu Kota


Perusuh di kawasan Masjid Negara mula berarak ke Stadium Merdeka.

Pusat bandar Kuala Lumpur mula dibanjiri oleh perusuh Pakatan Rakyat yang hadir Perhimpunan Menyusahkan Rakyat di Stadium Merdeka.

(Baca lagi Klik TAJUK ENTRI)






Puak pembangkang berhimpun di perkarangan KLCC. Dah macam kat Thailand baju merah, baju kuning.,apa slogan hidup mereka nie pon tak taw laa, terpengaruh dari kawan-kawan la tuu......


Suasana di kawasan sekitar Masjid Negara. Perhimpunan apalah ni agaknya....


Syoknya diaorang lepak kat masjid.... Sah datang dari curuk kampung mana ni...


Puak ni sedang berarak dari Bulatan Hishamuddin.


Kecoh sedikit perusuh yang datang dari kawasan Pantai Dalam mula berarak menuju ke Stadium Merdeka.


Perusuh berkumpul di hadapan LRT Masjid Jamek.


Perusuh di hadapan Masjid Universiti.

8 comments:

Deepak said...

Perusuh kepala hotak mung.. Berat 66 mu ni.. Gi saing dgn beruk la mung.. UMNO bodoh dan bangang..

Anonymous said...

mereka memang layak di gelar perusuh... menjahanamkan harta org awam!!

Anonymous said...

Silap bro.. bukan perusuh tapi babi2, berok, monyet, tapir, anjing yg bodoh2 belaka

Anonymous said...

tak habis-habis nak menyusahkan org!!!!!! woiiii org nak klr bawa keluarga ke kl! bukan nak merusuh!! tak de kerja lain ke?????????

Anonymous said...

JAHANAM KL!

Anonymous said...

mari ramai-ramai sokong shamsidar....

Anonymous said...

bodo pny blogger malaun.Klau hati perut dh busuk tu,asyk nk memburuk kn org je.Klau mereka nk merusuh,engko pun dh lari lintang pukang ke luar negara.

Anonymous said...

Bloger x bodoh... Tp korang yg wat himpunana yg bengong nk mampuih... Susahkn famly yg g bercuti kat kl payah... Sesak... Klu ade famly yg menggal area lokasi himpunana mcm mne?? Sape yg nk disalahkn??

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates