Friday, January 11, 2013

9 #KL112 Live Dari Padang Kelab Sultan Sulaiman - Setengah Juta Kehadiran



Hampir setengah juta yang hadir... hah! mimpi laa... yang sebenarnya lebih kurang 5 ribu je yang hadir. Setiap penceramah berucap dalam 5 minit kemudian diselang selikan dengan persembahan sajak. Orang ramai yang hadir sebab nak tengok hiburan artis je beb..

(Baca lagi Klik TAJUK ENTRI)

Rugi beb sape tak datang malam ni... dapat duit tu....


Shahalamrebels: Peserta himpunan Shamsidar diingatkan supaya menuntut wang elaun sebanyak RM40.00 sebagai habuan kerana hadir ke perhimpunan itu supaya peruntukkan itu tidak diselewengkan.

Menurut sumber, elaun yang diperuntukkan sepatutnya adalah RM50.00. Namun tidak tahu ke mana hilangnya lagi RM10.00.

Jumlah elaun tersebut dikhususkan kepada penyokong dan ahli Pas dari Selangor.

Oleh itu, peserta dari Selangor wajib menuntut wang elaun seperti yang diperuntukkan. Elaun boleh dituntut dari pegawai penyelaras di setiap bahagian yang ditugaskan untuk menguruskan peserta ke perhimpunan itu.

Sebelum ini, kerajaan Selangor didakwa telah memperuntukkan RM100,000 kepada peserta perhimpunan Shamsidar dari Selangor.

Namun peruntukkan tersebut hanya diluluskan selepas tamat perhimpunan. Oleh itu, ADUN dan ahli parlimen pakatan haram di Selangor dikatakan akan mendahulukan wang mereka.

9 comments:

Deepak said...

Ada lg blogger yang bodoh dan bangang mcm ni.. P mampus la!!!

Anonymous said...

hahaha mana ada bangang... aku suka baca.. ko tu je yang dah terbakar.... hidup blogger BN!

Anonymous said...


yang datang perhimpunan tetap mentekedarah duit haram. kerana yang hendak dibela tu sundal negara. apa bangsat melayu dah nak mampos sangat sokong betina syaitan???

Anonymous said...

Ada gak ungka mcm kau ni.. Mueeeheheheh

Anonymous said...

pakatan sial.di pimpin olih peliwat.pengikutnya bodoh! buta mata dan buta hati.

Anonymous said...

Hahaha.. betul betul takde modal dah ko ni. Jeles la tu, parti korang mana ade gathering mcm ni. haha.. jom lah join kalau teringin.. ikhlas nih!

Anonymous said...

Gathering bodo hanya utk kera2 dan ungka yg kelapaq duit... maruah serendah rm 50.. jadi la sbg upah utk angguk2 dan geleng2.. fuck to pakatan rakyat...

Anonymous said...

BN sial.di pimpin olih peliwat,lanun, perompak, kaki seks, kaki tipu, kaki judi, kaki pukul, pengacau .Pengikut yang tak punya otak! pengikut yang kurang akal..buta mata dan buta hati bukan saje di dunia ini tapi sampai masa berjumpa dengan allah pun macacm itu. Kesian.

Anonymous said...

HOI MANUSIA BODOH PEMILIK BLOG NI KAO PERGI MAIN CIBAI BABI LAH !

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates