Saturday, January 26, 2013

3 X-File : Video Ini Wajib Di Lihat Oleh Akar Umbi PAS



Video ini perlu disebarkan kepada akar umbi PAS agar mereka kembali kepangkal jalan dan bertaubat serta meninggalkan parti PAS.


Video URL: http://youtu.be/hqCgBXYLdKo



Bertentangan dengan apa yang diucapkan oleh Presiden PAS dan ketua-ketua didalam Pakatan Rakyat!

Video URL: http://youtu.be/qx9CXJ0KV_M



Agama Islam disalahgunakan demi kepentingan politik! Kerana sikap mereka-mereka ini yang gilakan kuasa membuatkan umat Islam di negara ini keliru! Takbirr!!

3 comments:

Anonymous said...

Pok Nik tak boleh kata, kalau PKR nak setuju tu meka punya pasal lah. Yang pada mula Haji Hadi setuju punya pasal lah maka jadi kalut macam nih. Sekarang cakap pun dah tak guna.

Anonymous said...

Dulu depa cakap umno yg menggunakan agama demi kepentingan mereka... skrg dah terbalik kat depa.... pastu bgtau ulama yg pro umno jual agama dgn harga yg sedikit spt dlm alquran (kalau salah tolong betulkan). La ni patah balik kat depa.... bnyk lg.. malas nak ulas...

Anonymous said...

Kalau tengok kepada 'wajah' dan air muka Hj Hadi & Anwar, nyatalah mereka telah tersepit di dalam permainan politik mereka sendiri..

Allah telah menunjukkan kepada hamba2Nya betapa keruhnya aura manusia yang telah memperdagangkan ugama dengan harga yang murah..

Allahuakbar..!!

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates