Tuesday, February 12, 2013

4 Abby Abadi Sangap Nak Jumpa Norman...


Meleleh.... Benarkah Abby tengah sangap sekarang ni... iskkk! tak baik tuduh yang bukan-bukan plak! Ok lah bab ni kita tak payah la nak kutuk sangat Utazah segera dari kilang PAS ni...

Ok.. Tak kutuk, tapi palam je...

Baru-baru ni, Abby Abadi janda Norman Hakim terhegeh-hegeh, melawat atau menziarahi Memey yang masih dalam pantang dan anak sulungnya yang berambut lebat itu.

Nama anak Memey Suhaiza dan Norman Hakim adalah Mohamed Darwisz Hakim, dan semua sudah sedia maklum yang usia anak sulung mereka ini belum lagi mencecah sebulan.

Mungkin Abby ada hati nak berbaik semula dengan Norman kot ? Manalah tau.... Kalau boleh apa salahnya...


Semenjak Abby menjadi ahli PAS seumur hidup ni perangainya agak kurang siuman sikit... Salah satunya tabiat buruk Abby, suka meracau tak tentu arah ketika memberi ceramah di pentas PAS fitnah UMNO dimerata tempat, sana dan sinun...

 Di twitter pula Abby suka merepek yang bukan-bukan dengan memberi fatwa tah apa-apa tah... kononnya fatwa-fatwa karutnya itu diminati ramai dan direstui dari pucuk pimpinan “agama baru”nya.

Kata orang kalau nak menuntut ilmu tu biar lah berguru, jangan nak pandai-pandai sendiri je... nanti lain pulak jadinya...

Bacalah sendiri apa yang Abby Retweet (RT) kat bawah... babi,sial,celaka semua cukup... cuma tak de gampang, anak haram jadah je...

Apa kejadahnya nak kutuk PM sampai camni sekali? kalau tak suka duduk kat Malaysia ni lagi... blah laa....

Camni ke nak cari redha Allah? 

4 comments:

Anonymous said...

Jadi pelakon x laku, jadi penceramah masuk... inilah padahnya bile terlebih makan duit haram PAS!

Anonymous said...

'tak mungkin ku berpaling padamu yg mcm babi' -sumpah abby masa nk minta bercerai dulu...

Anonymous said...

Kau org ni semua tul2 batu api. Org berubah baik kau umpat, keji dan tuduh xsiuman sbab dia ceramah pro pembangkang. Cuba dia ceramah pro BN tentu kau puji dia melangit wlaupun xtutp aurat dan memfitnah.

Norman-X said...

anon 1:05 PM - klu x tau apa2 baik x pyh ckp ... Abby klu berubah ke jln yg baik x pe la... ini lg rosak sjk masuk pas..

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates