Tuesday, February 12, 2013

36 Maklumat Penuh Penyokong DAP Hina DYMM Permaisuri Agong Dengan Isyarat Lucah


Hari ini kita digempar dengan perbuatan yang sangat bangsat oleh seorang penyokong tegar DAP, menunjukkan isyarat lucah kepada konvoi DYMM Raja Permaisuri Agong... Kejadian berlaku di Lapangan Terbang Antarabangsa Bayang Lepas pada jam 1:05 tengah hari tadi. Si bangsat ini telah pun ditahan oleh pihak berkuasa.


Nama: LEONG PEI KOE
No. Kad Pengenalan: 840718-10-5015
Umur: 29 tahun
Kerja: Quality Surveyor di sebuah kilang di Singapura
Pendidikan: Bsc Degree Building Economic and QS di Heriot Walt University Scotland, UK (2007)
Alamat: C18-18-9, Serina Bay, Sungai Pinang, Pulau Pinang.

Pada jam 12:50 tengah hari sewaktu rombongan DYMM Raja Permaisuri Agong berada di Terminal Perlepasan LTAB Bayan Lepas, Leong Pei Koe telah menunjukkan isyarat lucah kepada kenderaan yang diniaki oleh DYMM Raja Permaisuri Agong.

ASP Mohd Fakharuddin bin Abdul Hamid yang merupakan pengawal pengiring DYMM Raja Permaisuri Agong yang melihat gelagat lelaki tersebut telah keluar dari kenderaan pengiring dan merapati LEONG PEI KOE.

Amaran telah diberikan kepada lelaki berbangsa Cina tersebut yang dia boleh ditahan dan ditangkap di bawah Seksyen 294 (a) KK. Bagaimanapun, lelaki Cina itu mencabar pihak berkuasa agar menangkapnya dan berkata, di Pulau Pinang, polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina.

Apabila ASP Mohd Fakharuddin menghampiri LEONG PEI KOE, lelaki Cina tersebut terus memberikan isyarat lucah beberapa kali. Dengan bantuan anggota PGA, akhirnya dia ditahan dan digari bagi siasatan dan tindakan lanjut.

Hasil siasatan polis mendapati, lelaki Cina tersebut tidak mempunyai rekod lampau, manakala ujian air kencingnya adalah negatif.


info MPP

36 comments:

Anonymous said...

Klu tak suka duduk di malaysia ni sila berambuuuusss!

Anonymous said...

Depa nk sgt ka 13 mei berulang kembali... ayuh kita asah parang ramai-ramai halau bangsat ni semua klr dari malaysia! Allahuakbar!

Anonymous said...

Dorang ni dah melampau sgt!!!!!!! PR, kau mesti bertanggung jawab!!!

Anonymous said...

Tangkap Anwar dulu! dialah petualang melayu,,, pengkhianat bangsa melayu!

Anonymous said...

Inilah reformasi bangsat d bawa Pakatan!

Anonymous said...

kimak punya cina sial,,,,

Anonymous said...

Berpecah lagi Melayu menjadi berpuak-puak. Cina dah semakin biadap dan patut diajar dengan sewajarnya.
Semakin hari semakin hangat perasaan benci kat Cina ni.
Pemuda-Pemuda Melayu sedar...lah kamu dari lena yang panjang.

Malaysian Indian said...

So far, the gravy train has been laden with enough goodies to keep everyone on the Umno pirate ship happy. But the fact remains. UMNO is racist. Just ask any Chinese, Christian or Hindu. Over the years, it was UMNO that used the racial and religious card to keep their voter camp in check.

Pick up a copy of the UMNO-owned paper, Utusan Malaysia, and see to what extent its writing promote togetherness amongst the Malays in stark contrast to its lack of acknowledgment of the rights of other ethnic groups in the country.

Take a second look at the covert UMNO sub-group – PERKASA, and one can clearly see the party’s overtly racist nature. UMNO can claim that they are not racist, but even the apparatus linked to it are.

Mohd Zairi said...

Malaysian Indian, what should we call to HINDRAF?

Anonymous said...

bagi dia rasa susah sikit, buang taraf kerakyatan bangsat tu, haramkan masuk MALAYSIA selamanya, baru dia tau langit tu tinggi ka rendah...

Anonymous said...

tayang gmbr..baru kenal n senang nak baling telur

Anonymous said...

Beliau adik ipar atau spupu jauh Dr. Koh Tsu Koon, asalnya tinggal d Kg Telok, pastu sekitar thn 1996pindah ke BM. Dgr citer beliau org kuat parti Gerakan

Anonymous said...

kalau setakat tulis dalam ni ......tak payah la , bodoh la sapa yg percaya dgn citer ni.

Fitri Iqram said...

Setakat tulis ngan bukti apa pun xda. boleh percaya ka????ish camni ja ka kerja cacai UMNO. x padan ngan bayar RM2 sepatah perktaan.

Anonymous said...

Who will believe this kind of story... it feel so fake. Or the other is that this guy is hire by bn and umno to do dirty work.

Anonymous said...

Kelakar lah cara blogger umno buat cerita takde bukti(stakat cerita dongeng) dan yes man macai2 yg buta2 kena pembohong...mmg org umno ni bodoh bodoh belake lah. Asik mohong jer kejenya. Kesiaaaannn.

Anonymous said...

bangsa2 dap dgn melayu pr ni mmg bodoh bwk kemati!!" mati lg baik dr hidup!!"pg mampus pr!! laknat dunia akhirat"!! ni kes cina tunjuk isyarat lucah pd prmaisuri(melayu)...kes dah terbukti!" dasar anak haram pr ni..

Anonymous said...

KAN AKU DAH CAKAP!!! AKU DAH CAKAP!!! PARTI BULAN AKAN MEMPERTAHANKAN CINA BANGSAT NI... NOW YOU SEE.... I TELL YOU!

Anonymous said...

apa bukti dia penyokong tegar DAP? entah2 dia penyokong tegar MCA?

Anonymous said...

Dia bertindak atas diri sendiri kenapa nak perlu kait dgn parti yg dia sokong...dia cuma penyokong sahaja tiada apa2 jawatan..saya percaya ahli2 dap yg lain mungkin kecewa dgn segelintir penyokong sedemikian..mungkin juga dia diupah oleh seseorang untuk berbuat demekian..selagi xda bukti. Jgn senang nak percayai berita sedemikian ia boleh menjejaskan keselamatan negara.

Anonymous said...

PR siap nak defend lagi orang ni : http://suarapakatanrakyat.com/2013/02/hina-permaisuri-agung-pr-akan-pastikan-keadilan-untuk-leong-pei-koe/
Nak bukti camne lagi... tak boleh terima la tu...

Anonymous said...

"lelaki Cina itu mencabar pihak berkuasa agar menangkapnya dan berkata, di Pulau Pinang, polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina."

Come on la guys, this is so fake! Logical thinking, the last few sentence must be made up for a purpose, I don't believe he said that unless he's insane. But I do think that this guy should be punish for not respecting the DYMM Permaisuri Agong, but this is a personal human acting, there's nothing to do with races or political parties. I believe even PR leaders are disappointed with this guy. Be rational.

Anonymous said...

tiada yg mustahil, jika komunis berkuasa di penang.

Anonymous said...

KURANG AJAR BETUL MAMAT KULUP NI! BILA BERSEMUKA SASPEK TERSEBUT SEBALIKNYA MENCABAR POLIS PENGIRING DYMM PERMAISURI AGUNG UNTUK MENANGKAPNYA & MENEGASKAN POLIS MELAYU TIADA KUASA SEBAB PULAU PINANG ADALAH MILIK CINA! APAKAH INI AJARAN DAP PENANG? BAHLUL!

Anonymous said...

BANGSA MAKAN BABI,KETURUNAN MAKAN BABI PERANGAI MACAM BABI

Anonymous said...

sila rujuk disini http://www.sinarharian.com.my/mobile/semasa/lelaki-ditahan-tunjuk-isyarat-lucah-kepada-raja-pemaisuri-agong-1.130516

Love Umno said...

Bagaimana pula dgn kes Adnan Yaakob, MB Pahang yg tunjuk isyarat lucah kpd penyokong Pas ketika penamaan calon pilihanraya kecil Sanggang pd 18 April 2001? Yg peliknya semua org Umno membela Adnan dan menganggap ia perkara biasa. Adakah menunjuk isyarat lucah cuma hak eksklusif pemimpin Umno, rakyat biasa tak boleh? Adakah kebiadaban dan kurang ajar cuma hak eksklusif pemimpin2 Umno, org lain tak boleh?? Kalau budak Cina itu menunjuk isyarat lucah kpd Adnan Yaakob adakah dia akan ditangkap juga kerana belajar ilmu biadap itu dari Adnan Yaakob??

Anonymous said...

kalau isharat Lucah... puteri umno pun banyak yg suka tunjuk isharat lucah,, aku pernah tgk sbb tu berani kata

Anonymous said...

Selalu juga aku tunjuk isyarat lucah, tapi kat bini aku... apa ada masalah... yang salah tu tunjuk kat Ketua Negara... itu kuarang ajo namanye..

Anonymous said...

Alaa.. senang jer tu.. Isu ni sengaja direkacipta untuk menutup "kemaluan" Najib yang besar di Pulau Pinang.. hahahahaha... Tengok ni...>>>>>>
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=R5Gnzd--bPo

Anonymous said...

Cerita itu ditokoh tambah. Tak hairanlah pilihanraya dah dekat dan penulis yang pro UMNO tu hendak menimbulkan perasaan benci terhadap DAP. Patutlah makin hari kita dapat lihat makin banyak orang menang saman defamation terhadap Utusan (suratkhabar UMNO)

Anonymous said...

Tengok photo tu pun dah tau ! Cuma yang bodoh tu yang kena tipu. Perbuatan keji blogger pro UMNO.

biak sakan said...

patahkan jarinya,agar dapat sial 2 ingat sampai mati

biak sakan said...

patahkan jarinya..sial punya cina..

Anonymous said...

ini lah hasil keje anuwar bangsat kp rakyat malaysia..

Anonymous said...

Babi suka makan ini orang patut di eksport ke China...
Tak patut ini olang duduk Malaysia kasi kulang ajar sama Raja Malayu & olang Malayu. Ini olang patut dihalau dari Malaysia - kasi malu sama olang2 Cina ada yang baik2...

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates