Sunday, February 10, 2013

Video Gong Xi Fa Cai Dari Ah Jib Gor Bikin Puak Pakatan Haram Meroyan Sakan


"Ah Jib Gor" yang bermaksud "Abang Najib" dalam bahasa Cina... Satu lagi iklan membabitkan Najib Abdul Razak dan sambutan Tahun Baru Cina, yang telah bikin panas kepada puak Pakatan Rakyat.

Tak senang duduk puak-puak cybertrooper Pakatan Haram, mereka diarahkan oleh DAP untuk klik DISLIKE pada setiap klip video yang melibatkan Datuk Seri Najib Abdul Razak di YOUTUBE.

Begitu juga pada masa yang sama, mana-mana klip video membabitkan Anwar Ibrahim dan Lim Guan Eng, mereka memilih menggunakan sistem LIKE berbayar cara menimbulkan persepsi kononnya rakyat Malaysia memilih Pakatan Rakyat berbanding Najib Abdul Razak. Ini semua poyo!



Marilah kita rakyat 1 Malaysia bersama Datuk Seri najib Razak menyambut Tahun Baru Cina!

Persetankan puak Pakatan Haram... sesuangguhnya mereka iri hati dengan pencapaian Datuk Seri najib yang telah berjaya membawa tranformasi baru didalam kepimpinan beliau... Gong Xi Fa Cai!


2 comments:

Anonymous said...

siapalah nak kisah apa yg najib buat. kami meroyan sbab jijik tengok muka jantan kena taik palat ni. muka jantan yg dah termakan taik palat poyo & tonggong. kami malu dpt PM muka poyo dan tonggong

Anonymous said...

Yg ko nk jijik dgn DS Najib knp??korang nk banggakan dgn MR.ASSHOLE & MR.BLOWJOB bt apa??lg malu dpt pemimpin yg entah apa2 tu..hidup PAS!!