Monday, March 11, 2013

Ada Masyuk... Bapa Saiful Bukhari Kini Sertai PKR


Nampaknya pancing Anwar sudah kena.... kata orang kalau nak tangkap ikan besar umpannya juga mesti besar....

Menurut sumber, bapa Saiful telah lama berstatus “penanam anggur”, yang mengakibatkan masalah kewangan yang runcing. Tidak diketahui samada dia seorang yang pemalas, atau sebaliknya. Namun yang pasti, kereta yang dia kerap gunakan sebelum ini (sehinggalah pengakuan U-Turn darinya dibuat) adalah pinjaman dari kenalannya.

Dan masalah kewangan yang kritikal ini pastinya telah dihidu oleh pembangkang. Lebih menarik, kemunculannya di dampingi Johari Abdul, ahli Parlimen Sungai Petani yang terkenal dengan “pelincir” berjumlah RM1 juta itu.

Bapa Saiful Masuk PKR

Bapa kepada Saiful Bukhari Azlan hari ini menyerahkan borang menjadi ahli PKR kepada pimpinan parti itu berkuatkuasa hari ini.

Azlan Mohd Lazim berkata beliau sudah lama menyokong kepimpinan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim iaitu sejak tahun 1998 apabila bekas Timbalan Perdana Menteri itu dipalitkan dengan tuduhan liwat.

"Saya tidak akan membuat sebarang sidang media pada pagi ini kerana saya maklum bahawa tuan puan yang hadir telah mengikuti kenyataan akhbar saya pada 8 hari bulan.

"Tujuan saya hadir untuk menyerahkan borang permohonan sebagai Ahli PKR," katanya.

Azlan mendakwa beliau sudah lama 'bersama' dengan PKR dan hanya berperanan di peringkat akar umbi sahaja.

"Sebenarnya saya sudah lama berjuang sejak 1998 tetapi sebagai penyokong di peringkat akar umbi ketika itu.

"Saya amat meminati PKR dan hari ini saya menyokong penuh kepimpinan DSAI dan saya mendoakan agar kepimpinan PKR dan PR akan mencapai kejayaan cemerlang dalam PRU13 nanti berbanding keputusan PRU12," katanya.

2 comments:

Anonymous said...

Masyukkk

Anonymous said...

Orang yang suka buat fitnah ni tak kemana!. Sampai harinya tak di dunia di akhirat akan terdedah semuanya.

Jadi, jangan takutlah wahai PEMFITNAH2.
Hanya manusia yang FASIK sahaja yang akan buat fitnah dan menipu tanah hak milik orang dgn mengaku harta/tanah itu adalah hak milik nya.