Friday, March 15, 2013

14 Cyber Trooper PAS - Seorang Guru Yang Menghina Polis Di Tahan!


Guru menghina anggota keselamatan di Lahad Datu ditahan di sebuah rumah di Jalan Panglima Raja, Kampung Gong Serapat Pasir Puteh, Kelantan, jam 7 petang tadi.

Ketua Polis Kelantan, Datuk Jalaludin Abd Rahman berkata, suspek berumur 36 tahun itu bertugas sebagai guru di sebuah sekolah di Tok Bali dan mengaku seringkali tidak pergi ke sekolah sejak hujung tahun 2012 atas alasan tertekan.

Turut dirampas sebuah beg berwarna hijau, laptop, pengecas, boradband dan kad sim telefon, katanya.

Alasan saja tertekan tetapi sebenarnya menjadi cyber trooper PAS 24jam mengadap lap top... Dah tak tido malam macam mana nak pergi mengajar....

Harap perkara sebegini tidak akan berulang lagi... anggaplah kes ini sebagai pengajaran...

Inilah padahnya bila terpengaruh dengan ajaran Nik Aziz...!



Perkataan yang digunakan sangat kasar, mencarut dan tidak patut dikeluarkan oleh seseorang yang dinamakan pendidik.





14 comments:

Anonymous said...



cikgu,

dlm lokap leh maen doggie2

hahahaha...... ;)





Anonymous said...

macam ni ke cikgu... ini cikgu bingai

Anonymous said...

cikgu penama mcm nie..muka dia mmg mcm anjing tp nk kata polis lak..mmg dasar hamPAS nie kurang ajar dr atas smpi bawah..kalu aku jumpa hamramjadah lotfi nie aku pijak sampai mampus babi nie !padan muka kena tahan dek polis..jgn kasi can,hentak jer monyet sekor nie..

mk said...

Tian Chua pun menghina bahkan dituduh menghasut - apasal tak tangkap ? Double standard ka ?

Anonymous said...

Teruskan perjuangan cikgu....
Ini adalah dugaan yg akan ditempuh oleh pejuang utk menghadapi kemenangan.

Anonymous said...



oh yesssss

kemenangan utk seorang cikgu buduh

hahahaha

ulang skali lagi

HAHAHAHAHA...


Anonymous said...

TEruskan perjuangan cikgu...
Dia orang ni mamang manja (belum baliq).sikit2 ngadu...sikit2 ngadu

Ini menunjukkan rakyat semua peringkat dah tak terima UMNO/BN yg suka memutarbelitkan kenyataan.

RAKYAT AKAN BANGKIT DAN HUMBAN UMNO /BN DLM PRU-13 NANTI

Anonymous said...

Haa hhaa senangnya perjuangan org
skarang.Maki hamun di fb.Mencarut &
fitnah di twitter dah boleh dipanggil
perjuangan......kesiannya.

Anonymous said...

Teruskan perjuangan cikgu.
Kami sentiasa di belakang cikgu.

Jangan di layan lembu2 UMNO ni.
Mereka ini bukan ada otak.
Otak mereka setaraf lembu2 Kak Ijat.
Keturunan PENYAMUN dia orang ni.


ha..ha..ha..

Anonymous said...

Selamat berdoggie cikgu!

Anonymous said...

Teruskan perjuangan CIKGU.
Guru2 bukan lembu yang boleh di cucuk hidung.
Ini negara demokrasi....
Hak berpolitik hak masing2...
Kerja kita kerja...tapi...jangan jadi lembu di cucuk hidung bila nak berpolitik.

Anonymous said...

cikgu ni spesis alJubs...otak/akal letak dlm Jubs aka Jubo

sambal jgn makan bnyk2 cikgu...jubs pedih bila doggie doggie

hehehe...oopppsss

HAHAHAHAHAHA...

Anonymous said...

cikgu...teruskan perjuangan...
kami tahu sebenarnya UMNOlah yg "mendoggi" anggota keselamatan sekarang ini. Mereka kencing orang2 sulu. Jadi, bila orang2 Sulu sudah tahu mereka di kencing dan "bau hamis" kencing Umno di hidu, maka anggota keselamatan "dikambing hitamkan" utk membersihkan "bau hamis" umno.

Di meddia massa, Umno mewar2kan orang2 sulu ini adalah penceroboh dan pengganas yg mahu merampas Sabah, tetapi hakikatnya utk membersihkan "bau hamis" mereka.

Ini lah yg orang2 Sabah khabarkan.

Anonymous said...

Memalukan golongan pendidik.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates