Monday, March 11, 2013

Dulu PAS Membangun Bersama Islam, Kini Membangun Bersama ‘Mak Nyah’


Nampaknya penyakit maksiat yang telah menjadi kurap di negeri Selangor kini telah merebak ke negeri Kelantan... inilah padahnya apa bila PAS berkawan dengan DAP dan PKR... semuanya kini halal beb!

Blog tukar-kelate semalam mendedahkan rakaman makyah di Kelantan sebagai menemplak pentadbiran Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang sebelum ini mendabik dada kononnya negeri itu berjaya ditadbir olehnya lebih Islamik selama 23 tahun jika dibandingkan negeri-negeri lain.

Rakaman aksi mak yah itu dirakam di Pantai Cahaya Bulan iaitu hanya 11.5 kilometer dari bandar Kota Bharu.

Menurut kata laman blog tersebut, aksi melibatkan perlakuan maksiat malah lebih menjijikkan ia adalah aksi lelaki yang menyerupai wanita.

Rakaman video di atas adalah aksi yang dirakam dalam sebuah resort di mana pihak penganjur secara terbuka menganjurkan acara pertandingan Ratu Cantik melibatkan 'Mak Nyah', lebih hebat ia setiap minggu diadakan. Selain itu ia turut diselitkan dengan acara nyanyian serta pergaulan bebas melibatkan wanita dan lelaki.

Lebih memalukan lelaki bergaul sesama lelaki.

Apakah sejak slogan 'Membangun Bersama Islam' digugurkan dan digantikan dengan 'PAS FOR ALL' kini PAS bersikap lebih terbuka sehingga acara begini dibenarkan dianjurkan setiap tahun tanpa pemantauan pihak berkuasa?

Sebagaimana kami nyatakan kami mempunyai bukti bahawa terdapat 17 pusat maksiat di Kelantan di mana sebahagian daripadanya dilindungi oleh pihak tertentu. Dua lokasi yang kami dedahkan sebelum ini hanya menghentikan operasi mereka sehari tetapi kini kembali beroperasi.

PAS dulu Membangun Bersama Islam, kini Membangun Bersama Maksiat!

Video url: http://youtu.be/eOBCJ8lapxY

3 comments:

Anonymous said...

Kalau kerja2 macam ni, tak da lain dah...itu memang kerja lembu2 UMNO.

Anonymous said...

Tak yah cakaplah, semuanya ni keja UMNO... wakil rakyat PAS gomo bini orang pun salah UMNO... benar kapir guna nama Allah pun keja UMNO... Org PAS baik2 belaka tau... semuanya dah dijamin masuk syurga...

Anonymous said...

Apa nak buat....
Dah nasib badan Umno yg berbau busuk dari dalam perut lagi....
ha..ha..ha...
Sampai ke matipun bau busuknya tak akan hilang.....

ha..ha..ha..