Thursday, March 14, 2013

Klip Video Tali Barut Bersama Komander Musa Didedahkan


Sebelum ini kami menyiarkan dua keping gambar memperlihatkan Jeneral Musa, orang nombor dua pengganas di Lahad Datu bersama seorang tali barut wagra tempatan.

Berikut adalah klip memperlihatkan secara lengkap pertemuan lelaki itu dengan Musa.

Dikatakan lelaki tersebut adalah antara mereka yang bertemu Jeneral Musa sewaktu pasukan pengganas mula-mula mendarat di Kampung Tanduo, tidak jauh dari Kampung Tanjung Batu.

Namun tidak diketahui nasibnya sehingga sekarang, sama ada telah terbunuh atau masih lagi bersembunyi di sekitar kampung tersebut.

Untuk melihat klip video tersebut sila klik di sini...

2 comments:

Anonymous said...

Semoga Allah selamatkan pejuang2 yg menuntut dan mempertahankan hak milik mereka dpd seorang manusia yang FASIK yg memungkiri dan mengkhianati perjanjian PAJAKAN.

Juga,

Semoga Allah masukkan mereka2 yg terkorban yg berjuang FISABILLILLAH ini akan di masukkan ke dalam syurga bersama para syuhada.

AMIN....

Anonymous said...

fisabilillah my foot... datang dgn senjata kerumah orgbkn fisabilillah. kamu berjuang utk poket kiram..itu kiramharamjadah...bukan fisabilillah.

pajakan...mana ada negeri dlm pajakan lg dah didunia ni? rakyat negeri berhak menentukan ketuanya. bolehke kiram haram jadah dtg dan memaksa org malaysia jd hamba dia? org sulu yg dah beratus tahun dimsia ni pun benci dgn sikap kegansan awak. bodoh... dan yg mati tu semua mati sebagai pengganas...neraka utk mereka.

AMIN