Thursday, March 14, 2013

Penafian Zuraida Mengelirukan


Ahli Parlimen Ampang, Zuraida Kamaruddin akan menggunakan pelbagai helah untuk melindungi diri beliau daripada isu berkaitan kepimpinannya termasuk dalam hal membabitkan Mohd. Fareez Kamal Intidzam.

Menurut bekas Ketua Penerangan PKR Ampang, Mohd. Isa Mohd. Saidi, tindakan Zuraida menafikan Mohd. Fareez sebagai setiausaha politiknya memang sudah dijangka.

Sehubungan itu, beliau meminta wakil rakyat Parlimen Ampang itu menyatakan siapakah yang melaksanakan tugas-tugas menguruskan beliau selama ini jika bukan Mohd. Fareez.

"Mohd. Fareez memang setiausahanya dan memang tidak dinafikan lelaki itu juga yang membantu beliau membuat kerja-kerja membabitkan urusan Parlimen.

"Tetapi mengenali Zuraida, beliau memang suka membuat penafian terutama jika berdepan masalah," katanya memetik laporan akhbar tempatan.

Sementara itu Mohd Fareez yang menjawab dakwaan Zuraida itu berkata beliau masih ahli PKR dan tidak pernah meletakkan jawatan dari parti itu. Beliau menyifatkan tindakan Zuraida itu telah dijangka dan beliau tetap komited dengan partinya.

"Saya masih ahli Keadilan. Tanggungjawab saya untuk bersuara dan berkata benar.

"Saya berharap Puan Presiden, Datin Seri Wan Azizah tidak memecat saya kerana adalah tanggungjawab buat saya untuk bercakap benar bahawa Wan Azizah tidak layak untuk memimpin Keadilan menjelang pilihan raya akan datang kerana beliau sendiri tidak boleh bertanding kerusi Parlimen," memetik kenyataan beliau.

Namun Mohd Fareez menyifatkan bahawa beliau bersedia untuk berhadapan dengan sebarang tindakan daripada parti selain mengugut untuk membongkar perihal sejak bila wujud perasaan cemburu dan hasad dengki Wan Azizah terhadap dirinya.

-AntaraPos

3 comments:

Anonymous said...

biasalah dia ni....tgk muka pon tahu dahhhh....ckp dgn dia jgn perasan sgt laaaa...mcm bagus jerrr...padahal menipu!!!

Anonymous said...

betol tu...yg dia tahu kona sana kona sini...janji pusinggg...bolo punyer mak lampirrrr

Anonymous said...

Mak Lampir.... Ooh Mak Lampir.....