Sunday, March 17, 2013

19 Umno Nafi Sebar Video Aksi Songsang Anwar


Ketua Penerangan Umno, Datuk Ahmad Maslan menafikan penglibatan Umno dalam video aksi songsang memaparkan individu yang didakwa mirip seorang tokoh politik dengan pasangan lelakinya di sebuah hotel.

Beliau berkata pembangkang sememangnya akan menyalahkan Umno berhubung video itu yang dimuat naik sebuah blog, rajagoyang360.blogspot.com. dan kemudiannya turut dipaparkan di beberapa blog lain.

"Sebagaimana fikiran pembangkang segalanya kerja Umno termasuk insiden (pencerobohan pengganas Sulu di) Lahad Datu tetapi Umno tidak sehebat itu untuk mengatur segalanya.

"Tak kan orang dalam bilik pun kita yang mengatur, kita tak ada masa nak pasang kamera dalam bilik orang," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Taklimat Penceramah Penerangan Negeri Melaka di sini, hari ini.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam akhbar The Star hari ini yang menafikan individu dalam video itu adalah dirinya sambil mendakwa ia perbuatan Umno.

Ahmad yang juga Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri berkata, rakyat boleh menilai sendiri siapa tokoh politik yang didakwa dalam video itu.

"Tengok sendiri dan buat keputusan, jangan bantai (kutuk) sebelum tengok, tapi tengok dulu...kita serah kepada mereka untuk menilai sendiri," katanya.

Sementara itu, Ahmad menyeru semua anggota Umno dan Barisan Nasional (BN) agar menanam keyakinan bahawa parti itu mampu mencapai kemenangan serta memperoleh majoriti dua pertiga pada pilihan raya umum ke-13.

Beliau berkata, keyakinan itu harus disandarkan pada kejayaan program dan dasar yang dilaksanakan kerajaan di bawah kepimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak pada masa ini.

Malah, katanya, pembangkang tidak mempunyai sebarang kekuatan kerana gagal melaksanakan janji selain mempunyai pemimpin yang didakwanya terlibat dalam pelbagai skandal.

- Bernama

19 comments:

Anonymous said...

Anu terlupa nak pakai rambut palsu



Itu pun salah UMNO

Anonymous said...

tanya pada mat sabu siapa peliwat terbilang
tentu jawab mat sabu nwar dalam syarahan
tanya pada karpal siapa moralnya hilang
tentu jawab karpal nwar dalam perkataan

tanya pada azizah siapa anugerah tuhan
tentu jawab azizah nwarlah sayang
tanya pada bad rule siapa imam mehdi pilihan
tentu jawab ustaz nwar dalam ingatan

tanya pada abim siapa hebatnya orang
tentu jawab abim nwarlah pilihan
azizah bini nwar turut dijulang
anugerah khadijah isteri nabi diberi sandang

tanya pada saiful siapa liwatnya seorang
tentu sumpah saiful nwarlah jantan
tanya pada eskay siapa pelanggan jalang
tentu sumpah eskay nwarlah jantan

tanya pada khalifah lim siapa pm pakatan
tentu jawab khalifah lim nwar ditatang
tanya pada haji adi siapa pm pakatan
tentu jawab haji adi nwar dalam perjanjian

tanya pada nik aziz siapakah ahli surga tersayang
tentu jawab nik aziz nwar dalam ilham
orang umno kena jilat kaki inilah orang
memang sangat hebat ini binatang

Anonymous said...

KAMI AKAN BANGKIT DAN AKAN MENUMBANGKAN UMNO/BN DLM PRU-13 NANTI. INILAH AKIBAT SUKAN MEMFITNAH MANUSIA YG TAK BERDOSA.

KAMI YG TAK PERNAH MENGUNDI AKAN MEMASTIKAN UMNO AKAN TUMBANG DLM PRU NANTI.

INILAH KIFARAH KERANA MEMFITNAH MANUSIA.

Anonymous said...

Anon 8:18,ko sekadar boleh berpantun je le.Hakikat ny akal tak ada.Cuma manusia BODO mcm ko je yg boleh percaya benda mcm ni.Cerita LIWAT ada bhg 1 dn bhg 2.Ada video le.Ni gambar pulak.Tp cerita ny semua SEX.Cuma org yg bodo mcm ko je yg boleh buat benda BODO yg sama ber ulang21

Anonymous said...

ye la tu...

iluvislam said...

UMNOOOOO kan minat cerita sex...dari umur aku 25 tahun sampai la ni...tak habis2 cerita sex...asyik2 anwar, kuat sungguh nafsu nuar...ni umur aku dah 40 ada lg cerita sex...eiii nak muntah aku!!!!kalau tak cerita sex tak leh idup UMNOOOOOONGOK otak kotor + kebodohan yg melampau...rakyat dah jemu lah woiiii..

Anonymous said...

hidup nuar...yea3...bonus kpd PR! cerita2 gini lah yg menyebabkan makin ramai rakyat benci kpd UMNO...parti melayu yg mengaku islam tp menggunakan isu kotor jijik untuk menjatuhkan melayu islam jgak...MEMALUKAN MELAYU & AGAMA ISLAM...org bukan islam pun pelik dgn perangai org islam UMNONGOK ni...

Anonymous said...

Mat Sabu, Taib Azimuddin dan Karpal Singh lah trio yg mula-mula dedahkan skandal seks Anwar iaitu seawal 1997 lagi. Sehinggalah ada gelaran Al Juburi. Tak kan buat-buat lupa kut....

Anak Lenggong said...

Nike ajis juga ada menyatakan ini keje UMNO..secara lojik nya la sekiranya ini perbuatan UMNO lebih baik dibuat video nike ajis, hadi gendut, guan eng,kit siang malah OKU singh tu melanggan pelacur..tapi perkara ini tidak berlaku disebabkan mereka tidak melakukan perkara tersebut..apa yang jelas dipaparkan cuma gelagat dan perlakuan nuar sahaja seba ianya bear2 berlaku..so sesam ada otak fikir la..

Anonymous said...

Orang2 kampung cakap, kalau baju tu dah terendam dalam lubuk taik, cuci macamanapun dgn clorox akan bau taik jugak. Biasanya oranG tak pakai dah...JIJIK...HANYIR...
ITULAH IBARATNYA UMNO NI.

Anonymous said...

KALI NI RAKYAT BANGKIT KERANA INGIN MENJATUHKAN UMNO YG JIJIK DAN PEMFITNAH.

Anonymous said...

Apabila pencacai2 PKR telah marah2 dan maki2, bermakna tembakan tepat telah kene kat punggoq depa.

Relax2 laa, brader... Belum tentu Anwar pun dalam gamba video tu. Muka jer serupa muka Anwar, kot. Nanti biar Anwar sendiri yang cakap, samaada itu gamba dia atau bukan. Kalau dia kata bukan.., tak kisah. Kalau dia ngaku dia pun.., bukannya ada pendakwaan nak dibuat.

The truth : Allah jer yang tahu..

Anonymous said...

Kami Sabahan peoples juga akan mahu HANCUR UMNO di sini. UMNO hanya small community di Sabah tetapi mereka samua adalah LANUN. Bumi Sabahpun cuba dijadikan taruhan pd orang2 sulu untuk mereka kakal kuasa. Kami tahu carita dan ini samua kerja LANUN-LANUN UMNO.

Sabahan peoples akan change to PAKATAN. umno BUKAN TEMPAT DI sABAH.

Anonymous said...

Betul tu anon 9:45.
Aku dapt berita dpd risik di sana yg mengatakan ini semua kerja si Ajib. Beliau telah kencing orang2 sulu. Mau tutup lubang maka dibersihkan kaum sulu ini.

Kesian pada anggota keselamatan di sana.

Anonymous said...

KUASA PUNYA PASAL,... TIPUPUN SANGGUP.
KUASA PUNYA PASAL....BUNUHPUN SANGGUP
KUASA PNYA PASAL....PERAJURIT MATIPUN TAK KISAH
KUASA PUNYA PASAL....FITNAH ORANG PUN SANGGUP.
KUASA PUNYA PASAL....TANAHAIR PUN SANGGUP DI GADAI.

INILAH PEMIMPIN YG PALING CILAKA.

Anonymous said...

Aku amat setuju sekiranya puak pkr, pas dan dap mengadakan sembahyang hajat dan bacaan yasin ... lebih-lebih lagi yasin 40. Amalkanlah selama 40 malam tanpa ditinggalkan walaupun semalam. Cukupkanlah 40 orang. Dengan ikhtiar ini InsyaAllah kita akan mendapat petunjuk. Memang teruk umno menfitnah anwar ... sebagai orang yang teraniaya mohonlah kepada Allah ... semoga Allah melaknat dan menimpakan bala dan azab yang pedih di dunia dan akhirat kepada pelakun yang melakukan fitnah tersebut ... sekiranya ianya bukan fitnah dan ianya adalah kebenaran maka mohonlah juga agar Allah menimpakan bala dan azab yang pedih kepada pelaku yang melakukan perbuatan tersebut. Doanya "Ya Allah sekiranya Anwar memang difitnah maka engkau turunkanlah azab yang pedih di dunia dan di akhirat yang tiada ubatnya kepada pelakun vidio lucah yang menyamar sebagai anwar, sekiranya memang Anwar yang melakukannya engkau timpakanlah azab yang pedih kepadanya kerana perlakuannya itu. PKR, PAS dan DAP mempunyai bahagian, cawangan dan ranting masing-masing ... syorkan agar setiap ranting membuat apa yang dicadangkan di atas ... tentu mereka bersemangat mahu melakukannya ... InsyaAllah doa anda akan dimakbulkan

Anonymous said...

Awat x suh Anuar tu bersumpah laknat dlu baru betul.Lpas tu baru lah rakyat nk buat smbhyg hajat n baca yassin.Ini tuan punya.badan pun kecut.Klu pakatan boleh buat smbhyg hajat n doakn kehancuran umno suh la buat smbhyg hajat tgk.cmne si nuar tu nanti.Jgn taksub sgt kt si nuar tu..Dia bkn Nabi!

Anonymous said...

Wow..!! Mantap sungguh 'team PKR' masuk komen kat sini... Hahahahaa..

Teruskanlah menjujung Anu korang tu... Usahkan nak perintah Malaysia.., nak pertahan kerusi2 yang ada tu pun dah sengal..!

Anonymous said...

Ustazh Fatimah Az-Zahrah dalamsatu rancangan TV ada memberitahu bahawa orang yang suka bersumpah adalah orang MUNAFIK.

Ustaz Mohd Nor Mansur Al-Hafiz dalam satu kuliah agama minggu lepas menyatakan SUMPAH LAKNAT yg dilakukan oleh beberapa orang di Malaysia ini adalah TIDAK BETUL dan tidak mengikut peraturan SYARAK. Sumpah meeka tidak terpakai.

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates