Tuesday, August 16, 2011

Video Ke 2 Pemeriksaan JAIS Di Gereja DUMC Di Dedahkan... EXCO DAP Selangor Terlibat


Apa pendirian Puak PAS selepas tengok video ini??
Adakah ini serbuan yang dilakukan oleh UMNO?


Video part 1 klik disini...

Menurut sumber ScrewKuat perancangan dan konspirasi antara Teresa Kok dan Annou Xavier (peguam daripada Persatuan Peguam Katolik) dalam usaha menutup gerakan memurtadkan umat Islam oleh GMDU. Annou Xavier telahpun merancang bersama Teresa Kok untuk mempertahankan Kumpulan 12 di mana hanya 8 orang sahaja setakat ini yang boleh 'dikawal' mereka. Annou Xavier jugalah yang telah mengeluarkan surat meminta penangguhan daripada Kumpulan 12 bagi memberi kenyataan kepada JAIS pada minggu lepas. Penangguhan ini disifatkan satu tindakan menghina JAIS dan DYMM Sultan Selangor. Persoalannya di sini, mengapa Kumpulan 12 ini perlu diwakili peguam daripada Persatuan Peguam Katolik? Kenapa Persatuan Peguam Katolik dan Teresa Kok beria-ia ingin mempertahankan tindakan Kumpulan 12 hadir ke GMDU?


Bagi menutup konspirasi tersebut, mereka akan melibatkan peguam-peguam Islam YANG SEALIRAN dengan mereka bagi mempertahankan Kumpulan 12 dan sokongan daripada Father Goh Kiat Ping yang dikatakan faham selok-belok Islam dan Kristian bagi menyelesaikan kes ini. Mereka juga merancang berkomplot dengan Kumpulan 12 supaya tidak memberi sebarang kenyataan semasa temuduga dengan pihak JAIS. Kumpulan 12 juga akan dipertemukan dengan PAS secara tertutup kerana Teresa Kok melihat hanya PAS sahaja YANG BOLEH DIPERKUDAKAN BAGI MENUTUP GERAKAN MURTAD yang dijalankan gereja. Kita tunggu apa kenyataan PAS selepas ini. Patutlah PAS asyik menyalahkan UMNO dalam isu ini.

2 comments:

Anonymous said...

seperti yg dijangkakan.. khalid sembunyikan perkara yg sebenar! boneka DAP!

Majid Yahya said...

Ya Allah. apa dah jadi. Biadap. kurang ajar. Pemimpin Kerajaan negeri Selangor (menteri besar kepala) bertanggunjawab kerana sembunyikan/melewatkan laporan. Menteri Besar keparat...kau Khalid Ibrahim bertanggungjawab. Kau biarkan ini berlaku di bumi melayu ini, celaka kau, celaka kau ...celaka kau, celaka kau ...celaka kau, celaka kau ...celaka kau, celaka kau ...celaka kau, celaka kau ...celaka kau, celaka kau ...celaka kau, celaka kau ...celaka kau, celaka kau ...celaka kau, celaka kau ...