Tuesday, September 20, 2011

Panas! Air Mani Di Dubur Mampu Bertahan Hingga 113 Jam


Glup! Pasukan pembelaan perbicaraan liwat II hari ini tersentak apabila saksi mereka yang kononnya pakar DNA dari Australia, Dr Brian Mc Donald bersetuju dengan andaian pendakwaan bahawa air mani boleh bertahan di dubur atau rektum antara empat hingga 113 jam.

Perkara itu diajukan kepada Dr Mc Donald, ketika beliau diasak oleh Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden ketika memeriksa balas saksi itu di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.

Yusof merujuk kepada artikel 1997 yang bertajuk 'Sexual Assault and Semen Persistence' yang ditulis oleh GM Willot dan JE Ellard dan telah diterbitkan dalam jurnal perubatan.

Yusof: Berdasarkan jurnal ini, bukan sesuatu yang luar biasa untuk menemui air mani pada calitan kapas yang diambil dari dubur selepas empat hingga 113 jam?

McDonald: Saya bersetuju.

Aduihai kena lagi Mc Donald ni! konon pakar DNA tapi chai la... oleh itu marilah kita ucapkan "Selamat ke Hotel pagar besi" kepada peliwat Anwar Ibrahim!

Terdahulu barisan pendakwaan yang mengendalikan prosiding kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim pada Selasa, mencabar kredibiliti pakar asid deoksiribonukleik (DNA), Dr Brian Leslie McDonald yang dipanggil sebagai saksi pembelaan kepada Ketua Pembangkang tersebut. Baca di sini...

2 comments:

Anonymous said...

kah kah kah..bukan pakar dna rupanya.
secara teknikalnya, mcdonald ni dah kantoi. saksi yg tidak credible..so get lost!
kah kah kah

Anonymous said...

kah..kah..kah..jenis tak cerdik juga yg import kaum fuckatan nie yek