Tuesday, October 4, 2011

Liwat II: Anwar Bawa Coffee Boy Sebagai Saksi Misterinya!


Kah... Kah... Kah... Aduh! Sakit perut aku gelak! bukan apa.. dari semalam lagi aku tunggu siapa lah saksi misteri ni.... Sekali keluar anak ikan Anwar beb! mahu tak terguling-guling aku gelak atas meja ni!

Adoiiiiii Sisiapa yang kat makamah tu.. kalau terbaca blog aku ni, minta tolong kat Dr David Lawrence Noel Wells dan Dr Brian McDonald check dubur budak ni, kot-kot mana lah tau masih ada lagi air mani An.... dalam dubur budak ni....

Berapalah upah Anwar bayar budak ni untuk memburuk-burukkan Epol agaknya... yang pasti belakang dah menanah tu....

Aku masih ingat lagi, Anwar pernah berkata dengan Coffee Boy lamanya dulu... Can I Fuck U.... menanah pungkuk beb!


Mohd Najwan Halimi, Saksi misteri Anwar memberitahu kononnya beliau adalah bekas rakan sekolej pengadu Mohd Saiful Bukhari Azlan dan kini menjadi pembantu Anwar untuk tugasnya sebagai penasihat ekonomi Selangor.

Dalam keterangannya, Najwan memberitahu, beliau mengenali Saiful sejak 2003 apabila tinggal berdekatan bilik pengadu semasa menuntut di Universiti Tenaga Nasional.

"Saiful mahasiswa yang aktif dan mempunyai kualiti kepimpinan. Saya dan Saiful terlibat dalam program Baktisiswa.

"Dia ada kepimpinan tetapi suka publisiti," katanya.

Ini bermakna Saipol dah insaf, budak ni belum lagi kot....

Lain macam je mesra... ada apa-apa ke?

No comments: