Sunday, January 1, 2012

Nik Nazmi Menangis Kerana RPK Kata Anwar Tak Layak Jadi PM


Hari ini kita menyaksikan Nik Nazmi menangis hanya kerana Raja Petra Kamarudin (RPK) membuat kejutan dengan mengkritik Anwar Ibrahim sebagai bukan lagi pilihan rakyat Malaysia, antaranya kerana mempunyai isu moral.

"Di Malaysia, anda kena pilihlah. Kalau nak jadi Perdana Menteri dan gay sekali gus, sudah tentu di Malaysia tak boleh" kenyataan pedas RPK.


Oleh kerana tidak tahan memendam perasaan pilu yang menusuk kalbu... Nik Nazmi mengeluarkan kenyataan menyerang RPK di Tweeter. YB Emo plak....

Nik Nazmi menuduh RPK kini menjadi perkakas kepada Barisan Nasional (BN). Dah la pendek... cetek pula pemikiran pemimpin PKR ni... Itu petanda tak lama lagi bungkus la bro....

Dulu RPK lah Super Hero yang sering di julang oleh Nik Nazmi... tapi bila RPK kutuk Anwar dituduh pula sebagai perkakas BN... Double standart lah orang macam ni...

Secara logiknya, BN pun tidak teringin untuk mengambil RPK join UMNO bro... coz... RPK memang terkenal dengan sikap putar alam. Pergaduhan sesama sendiri ini jelas menunjukkan Pakatan Rakyat semakin hanyut dengan mimpi basah mereka.


OPPPPSSS.... Lepas ni tak dapat lah nak kenen-kenen artis ya bro....

Berita terdahulu: Raja Petra Kamarudin Sifatkan Anwar Ibrahim Lelaki Gay

7 comments:

Anonymous said...

hahahahaa padan muka dia... jgn harap nak jd yb lagi! hancussss

Anonymous said...

Assalamualaikum..Sadaqallah hullazim!!!!
The end.

Anonymous said...

..................... mampus dah pkr rupanya........................................

Anonymous said...

manja amat sgt pondan ni

Anonymous said...

Sedarlah Parti Keadilan sudah ditolak oleh RAKYAT. Belajarlah menerima takdir Allah. Yang HAK pasti berdiri yang BATHIL pasti tersungkur.

Anonymous said...

begitulah kehendak ALLAH. Parti yang suka memfitnah dan menipu rakyat tak akan kekal lama akan hancur berkecailah mereka ini. Pas salah satu contoh yang suka mefitnah dan menipu rakyat hidup2 tak pernahpun dapat jadi pemerintah pusat dari negara kita merdeka hinggalah sekarang. lu pikirlah.

Anonymous said...

padan ngan muka mu nik nazmi. harap2 lepah ni mu ngan pkr mu mapuh. inna lillah .....